Gå til innhold

BIL Yndlinger på Youtube :) | Legg til fleire :)

|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Filmet freddalur her inne sin "345" med godt over 600hk/800nm sist helg !!

Sorry men man ser ikkje att det er så mykje effekt der, virker som han har ok kontroll men burde ha showa litt bedre :P Bruke meir av effekten sjølv om det er begrensa i ein burnering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han viste det, men det fikk ikke jeg med på film. Dessuten er det en liten ring, så å ligge på sperra med over 600hk der resulterer jo bare i snurr på snurr på snurr og masse dekkrøyk så ingen ser hva som blir gjort!

EDIT: Kommer snart en film av en annen E30 med over 700hk, som kanskje gjorde litt mere av det du er ute etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du litt mere show, Ole ;)

Prærien Racing sin E30 M3 med over 700hk

Hehe, jeppers :)

Ikkje missforstå, kontrollert kjøring er gromt som fy det men med så mykje motor på så liten plass så er det fett å berre floore :P

Sånn som her vist du ikjke har sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, men alle i hele verden klarer å sette seg inn en bil (spes med masse motor) og gi full gass og røyklegge kommunen ;) Synes det er litt kulere når man klarer å dra store sirkler uten å snurre hver 180`ende grader, selv med mye motor :lol:

Har film fra en kompressormata E46 M3 også, som sikkert kommer ila dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, joda, men alle i hele verden klarer å sette seg inn en bil (spes med masse motor) og gi full gass og røyklegge kommunen ;) Synes det er litt kulere når man klarer å dra store sirkler uten å snurre hver 180`ende grader, selv med mye motor :lol:

Har film fra en kompressormata E46 M3 også, som sikkert kommer ila dagen ;)

Heilt einig med deg ;) Eg lika kjøringa til Jaas i den ringen der eg, viser att han kontrollere bilen også er det bånn gass på slutten, det er grisefett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...