Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 dette ble jo bra !! Liker de felgene altså.. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Ja det er bare å handle Jørgen. Er kjempekampanje på gs vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Sitter å vurderer samme felgene til min e30 cab har lik e30 bare i diamant sort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Veeet.. Håper jeg får solgt 18" snart, så blir d nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Det ble ekstremt bra! Men jeg tror at det hadde passet bedre inn med svarte DE lykter framfor det gule Men det er meg... -Eskil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Gratulerer med konge resultat! Utrolig tøff look med mtech og gule lykter! Vinge må du ha Skikkelig old school Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Space ut felgene littegranne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Space ut felgene littegranne? Tja fremme går det ikke noe mer. Bak må jeg valse, og er ikke særlig keen på det. Skal heve den litt bak, så gjerne jeg får til noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Lars89: Ja nå er det bare å ta frem 80-tallsmusikken med GunsNRoses og puddle håret litt hehe! Takk for det, er fornøyd nå, men må ha noen svarte DE i reserve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Jada Da var det på tide med en update og ikke en kjekk en. Skulle prøve windshoten på bilen idag og KNEKK der røk hele bakruta på caben. Er passe forbanna nå Jaja da var det nye 6-7 lapper ut av vinduet gitt. Over og ut....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Off, den er kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 uff det hørtes ikke bra ut Trond . Gammel rute eller bare uflaks ? Har du rute med glidelås ? jeg skal bytte min og snakket med Mathiesen der kunne jeg få rute for ca 1000.- Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Ja den va biringe altså hehe! Nei ruten er sydd inn og tror debn er 6-7 år. Var nok en kombinasjon av kaldt vær over lang tid og ikke nok smøremiddel på den. men men, sånn kan det gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Da tror jeg vi må kjøpe ny i sammen , de jeg så på er sotet og skulle koste ca 1000 ,- Dette er halv pris av normalt . Min er også sydd , så jeg må få hjelp av noen til å sy inn ny . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Ja det kan vi godt gjøre Petter, og bare få en skredder til å sy inn vinduet. Glad jeg har hardtopen nå hehe. Blir nok litt gaffateip på ruten, så blir det så bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå