nimitz Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Koppholderen fremme er gåen. Noen tips om det er noen steder de selges til overkommelige priser? Synes 500 kr hos BMW var stivt. Ser ut for at dette er en forbruks del. Tåler ikke mye før de knekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Høggern er vel som oftest billigst på det tenker jeg.Eller de vanlige Gs,Koed eller www.bildelsbasen.se Sistnevnte bruker jeg en del og der er det mye å hente på pris på større ting,men når frakten kommer i tillegg så er det ikke sikkert det er mye å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Du finner koppholdere på ebay for rundt 350-400,- pluss frakt. Så BMW er ikke så dyre som du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Blir nok kjøpt hos BMW alikavel. Med 18% klubbrabatt så blir det billigere en på flere nettbutikker, før frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hon Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Klubbrabatt? I hvilken klubb og hos hvilke BMW.forhandlere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Medlem i BMW klubben gir, hvist jeg ikke husker feil, 18% rabatt hos en del BMW forhandlere. 10% på arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisazza Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Medlem i BMW klubben gir, hvist jeg ikke husker feil, 18% rabatt hos en del BMW forhandlere. 10% på arbeid. Hvor blir man medlem av BMW klubben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbuss Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Medlem i BMW klubben gir, hvist jeg ikke husker feil, 18% rabatt hos en del BMW forhandlere. 10% på arbeid. Hvor blir man medlem av BMW klubben? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/prof ... elding.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå