pita Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Prøv monterte en Blaupunkt THA475PnP i min e39 i går kveld. Men den hadde noen pipe/ hylelyder etter oppstart, men ble borte etter litt.. 5-10 sek ca.. ser ut til at alt fungerer ellers, er noe galt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Dynamostøy, sansynligvis dårlig jording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Dynamostøy, sansynligvis dårlig jording. takk for tipset, skal prøve å legge opp egen jording lyden kommer i fra selve forsterkern, kan dette ha noe med dålig jording å gjøre? veit det kommer i høytalerne om det er dynamostøy , men har ikke problemer med det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Jeg kobla opp en slik idag, ikke noe ulyd slik du beskriver. Tipper det er jordinga ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Helt sikkert jordinga ja.. Hadde samme problem selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 prøvd å jorda, men kommer litt lyd etter oppstart! men funker greit forstern men etter jeg la opp kablene sikklig, på venstre side i bilen fikk jeg "turbolyden" dynamostøy! er det selv om det itte er noe volum på anlegget.. noen som vet om noen plasser det kan være noen strømførene kalber e.l. lags venste siden i bilen. tenkte ikke over noe spess da jeg la opp ledningen. for funker helt fint før jeg la opp kablene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larssr Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 prøvd å jorda, men kommer litt lyd etter oppstart! men funker greit forstern men etter jeg la opp kablene sikklig, på venstre side i bilen fikk jeg "turbolyden" dynamostøy! er det selv om det itte er noe volum på anlegget.. noen som vet om noen plasser det kan være noen strømførene kalber e.l. lags venste siden i bilen. tenkte ikke over noe spess da jeg la opp ledningen. for funker helt fint før jeg la opp kablene Har du støy, er den der uansett så lenge forsterkeren/utgangene står på. Hvis det ikke kommer av dårlig jording. Er det fordi signalkablene dine ligger nærme/inntil strømledninger. Skal uansett ikke være noen betydningsfulle strømledninger langs venstre siden av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå