bad_ip Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hei, Har planer om å få byttet radiatoren snart... og forhørte meg med koed.no Orginal koster 2985kr , men de hadde også en uorginal som var 800-900 kr billigere. Noen som har erfaring med å bruke uorginal ? Er disse like bra så ser ikke jeg vitsen med å bruke 800-900kr mer. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 somregel så er den prikklik å samme produsent:) bare den ikke er et "bmw" produkt.. send mail eller ring å spør dem:) GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Okei. Har sendt dem en mail til. Så får jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Jeg kjøpte Uorginal til en E34 tidligere, den var prikk lik den orginale, så regner med de er like gode ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Uansett så er jo Orginale radiatorer fra BMW bare søppel uansett.. er jo det første som ryker.. så er ikke så dumt og finne en annen produsent, med metall ramme istedet for den plastramma.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå