Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er den like rustfri som den framstår så er det ingenting å lure på engang.

Ta en skikkelig kikk over den, få den opp i lufta.

Posted
strøken er den ihvertfall ikke. Har jo noen mangler man kan se på bildene. Men velholdt ser den ut til å være, bortsett fra motorrom.

Hvilke mangler? Ja, har pratet med eier... Var ikke akkurat lite skryt fra den kanten hvertfall. Får ikke sett på bilen før neste uke da jeg forlater østlandet i morgen. Var visst to eldre mennesker som har hatt bilen de siste 26 årene. Sikkert derfor motorrommet er litt grøtete. Må selvfølgelig sjekkes for rust ja.

Posted

det jeg ser utifra bildene er

rust rundt tåkelys, stygt hakk på hanskerom, krommen på fronstøtfanger ser ut å ha rust( kan være gjenskinn).

Bilen ser jo utvilsomt godt holdt ut, men ved den minste feil eller mangel faller strøken definisjonen vekk.

Om den er verd 40 000, ja det vil jeg si.

Posted

Kommer jo litt an på hva du ser etter da. Bruksbil, prosjekt, banebil eller showbil?

Bilen ser fin ut den, men får jo både større motor og og mtech til samme prisen, men som noen har nevnt litt "godt brukte" eksemplarer.

Posted
Kommer jo litt an på hva du ser etter da. Bruksbil, prosjekt, banebil eller showbil?

Bilen ser fin ut den, men får jo både større motor og og mtech til samme prisen, men som noen har nevnt litt "godt brukte" eksemplarer.

Prosjekt/show kanskje. Blir i såfall kjørt pent som bruksbil frem til sommeren, hvor jeg går til anskaffelse av ny bruksbil. Dette er i hvertfall ikke noe som er oppbrukt og ødelagt!

Posted

Litt arbeid framfor deg dersom det skal vere en showbil da, med mindre du liker fargen på interiøret, chrom, usenka bil osv.. Men prisen er vell ikke helt bak mål med tanke på stand og at den er original :)

Posted

Hehe, liker overhode ikke fargen på intr nei. Chrome er i for seg stilig... Vet ikke om det er synd å begynne med mofikasjoner på en så fin bil men? Tenker ikke store ting, men i verste fall bytte til Mtec-intr, senke 40/40, annet eksos og felger.

Posted

var da veldig slitte og nye vinterdekk til å være en 26 år gammel bil, som aldri har vært vinterkjørt...

kan være jeg er litt vell pirkete, men det var noe av det første jeg la merke til...