Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne bilen ble diskutert på ccn forumet også. Noe Tteeball la merke til var at den er lakkert under støtfanger bak. (sort) Slik skal det igrunn ikke være. Så en skjekk av bilen, grundig, er på sin plass. Verdt prisen, skeptisk.

Skrevet

jeg kjøpte min 86 mod kr35000 å den hadde gått 146 000 når jeg kjøpte den.

det eneste var pitte litt falserust i dør å dårligt batt.så dette er kanskje litt dyrt etter min mening (synes at jeg betalte litt mye)

Skrevet

Prisen får så være.

Skal en ha tak i en bra E30, så må en betale. Det du får for 40 000 er enten en stylet oppbrukt 325, eller en strøken 3**. Fint om du gir meg den linken til CCN!

Vet ikke om det svarte under bakfanger kan være etter tectylbehandling eller noe jeg?

Mulig å hente ut opplysninger om eierhistorikk fra statens veivesen eller noe slik?

Skrevet
den er lakkert under støtfanger bak. (sort) Slik skal det igrunn ikke være.

Ved kjøring uten skvettlapper vil lakken under støtfangerne bak bakhjulene bli slitt. Å legge på et svart slitebelegg kan derfor være gjort for å forebygge rustangrep.

Skrevet

Hadde en lang samtale med eier i dag også. Spurte om hvorfor det var lakkert under bakfanger, påpekte at slik var det ikke orginalt. Det hadde seg slik at det var noen små rustflekker der, og han hadde satt bilen på verksted for å få det ordnet opp i. De hadde fått for seg at det skulle bli lakkert sort der, noe det selvsagt ikke skulle egentlig... "Jeg burde ha laget et helvete av det, men jeg lot det gå" - sa han. Føler at det nærmer seg en handel her. Bare la tråden her dø nå, jeg ordner opp i dette selv. Kommer kanskje en prosjekttråd etterhvert. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...