turbo2 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Har kjøpt/fikset interiøret mitt i e39en som jeg vil ha det nå! Fått lakert lister (FÅTT BORT REGNSKOGEN!!) Sattinn orginalt M5 ratt, fothviler og sportskinn, helskinn girkule, m-matter og matt alu ringer rundt instrumenter. Ble veldig fornøyd, men er det noe jeg har klemt/burde gjort?? Uten om navi da, det har jeg slått fra meg. Tips og komentarer motas med takk! Sånn så det ut før,bare automat da...må si jeg synes det ser bedre ut nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Det ble veldig pent! Lakka du listene selv? Hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Stor forbedring som absolutt gjorde seg. Kommer til å foreta flere av disse endringene på min E39 jeg også. Jeg kommer imidlertid til å lakke listene i sort pianolakk. Hvor mye måtte du ut med for lakkering av listene`og skinngirkula? Har du forresten noen bilder av instrumentringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 En billakkerer som malte listene, ble malt i en lys nyanse av bilen farge; BMW 397 Anthracite, Betalte 1200,- for jobben. Girkulen kostet meg 760,-ink mva og frakt på ebay. Koster 1300,- på GS og 2300,- på Stenshagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Diggbart ratt og stilige lister! Jeg hater det originale bussrattet! Er det varme i det rattet du nå har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Ja varme i ratt, seter og speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Så bra ut dette. Men få montert ACS pedaler. Ser plutselig mye bedre ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo2 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Har m-tec pedaler liggende i bilen..må bare få monter de..AC har jeg ikke sansen for desverre... verken styling eller demobiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Hei! prisen på den lakkjobben på di listene,var det innkludert pussing av listene og,eller holdt det og vaske dem? og ble du fornøyd med resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Hei!prisen på den lakkjobben på di listene,var det innkludert pussing av listene og,eller holdt det og vaske dem? og ble du fornøyd med resultatet? Bumper denne. Er også nysgjerrig på om listene måtte pusses eller preppes på annen måte før lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Har samme interiør i min, men med svarte lister. Gjør seg det. Hvordan funker varme i rattet, egen knapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 For å få varmen i rattet er det en knapp på høyreside på " bussrattet". Men det e herligt men eg savne varme i girspaken avogtil. Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Hvordan ser den knappen ut? Har M5 rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Kjempeflott! Det gjorde en enorm forskjell, spesielt på førerplass. Rart at en detalj som ringer rundt instrumentene gjør bilen så mye mer moderne. Det funket knallbra på min gamle E30 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Ble helt konge det interiøret der. Eneste jeg kan se at mangler er svart tak. I tillegg var det litt rusk på gulvet ved gasspedalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå