///Mysild Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 nei, slik er det hehe.... men når du har hatt det ei stund, blir du nok som mange av oss andre her inne, og faller tilbake til orginalitet og "anonyme" biler hehe
lovilov Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 nei, slik er det hehe.... men når du har hatt det ei stund, blir du nok som mange av oss andre her inne, og faller tilbake til orginalitet og "anonyme" biler hehe Hehe mulig det..... Når jeg er ferdig med denne blir det mest trolig en E-91 som blir ganske orginal,,kun m-tech(hvis ikke det er på den),senk og hjul....
lloydsb Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 fort gjort å lakke dem sort matt da så det er ingen unnskyldning Synes selv at biler ser mer moderne ut med lakkerte lister... Mange på jobb også som synes de skulle vært sort.. Lar ikke de få viljen sin kjedelig at denne bilen(råe) fikk en sånn farge, menmen.. så lenge du og evt ny eier er fornøyd så bilen trenger svarte svarte lister får å få litt kontrast og avbrekk.. ser ut som en appelsin nå all orange svarte lister= flere kjøpere, garantert!
ZhilleN Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Likte ikke stuke på denne her desverre, liker ikke det panseret som går over nyrene, ser bare helt rart ut.. Hvor er det blitt av de breie hjulbuene bak??.. Burde hatt noen sikkelig kanfelger som fyller hele hjulbuen, svarte lister rundt om seff, kan ikke ha på orange, ødelegger alt, likte lykta dine!
lovilov Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 rå bil iallfall... pris og specs? Takk for komplimanget Har ikke bestemt meg for pris enda,,,men bilen er kostet på ganske så mye(alt for mye),,så tenkte å prøve å få igjen litt av det hvertfall Er egentli ikke så mye spec å snakke om,,m-look fanger foran med rieger leppe,m-look speil,m-look skjørt,orginal m3 fanger bak,Felger 10*18 bak og 8,5 foran med 5-serie innpre foran og bak,just senk,samtlige ruter samt front rute er proff tonet,alle lykter rundt om er nye+at alle lister rundt vinduer og div er nye... Spes 4 sjikts orange lakk med sinnsyk effekt(min mening)...
lovilov Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Likte ikke stuke på denne her desverre, liker ikke det panseret som går over nyrene, ser bare helt rart ut.. Hvor er det blitt av de breie hjulbuene bak??.. Burde hatt noen sikkelig kanfelger som fyller hele hjulbuen, svarte lister rundt om seff, kan ikke ha på orange, ødelegger alt, likte lykta dine! Hjulbuene er de samme,,vises bare ikke på bildene... Kommer fram når hjula kommer på å jeg har fått senket den ,,senkinga er det siste jeg kan gjøre... Må ha mulihet til å komme meg på bukk når det er montering....
Superbeetle Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Tror jeg har kommet fram til at den fronten var ganske rå!! Kult med en bil som er helt slik en perfekt E36 skal være, men med samtidig helt ulik "alle" de andre.. Ser fram til litt bedre bilder med alt montert Hvordan er det å åpne panseret?
lovilov Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Tror jeg har kommet fram til at den fronten var ganske rå!! Kult med en bil som er helt slik en perfekt E36 skal være, men med samtidig helt ulik "alle" de andre..Ser fram til litt bedre bilder med alt montert Hvordan er det å åpne panseret? Takk for det.. Går bra å åpne panseret,,en må ta en krok inn grillen for å løse opp storm kroken....
lovilov Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 Hvor mange % soting har du?Fin bil! Det er 20% bak,35% side rutene og 50% front rute.
plugg69 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 rå bil iallfall... pris og specs? Takk for komplimanget Har ikke bestemt meg for pris enda,,,men bilen er kostet på ganske så mye(alt for mye),,så tenkte å prøve å få igjen litt av det hvertfall Er egentli ikke så mye spec å snakke om,,m-look fanger foran med rieger leppe,m-look speil,m-look skjørt,orginal m3 fanger bak,Felger 10*18 bak og 8,5 foran med 5-serie innpre foran og bak,just senk,samtlige ruter samt front rute er proff tonet,alle lykter rundt om er nye+at alle lister rundt vinduer og div er nye... Spes 4 sjikts orange lakk med sinnsyk effekt(min mening)... var vel ktm genene i deg som valgte farge:P tøft ble det iallfall
Spiritus Sancti Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Blei fresh den ja.. Og enda kulere med rondell hjula:) Men det er bare å få deg svarte detaljer med en gang, mye penere..
lovilov Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 Blei fresh den ja.. Og enda kulere med rondell hjula:)Men det er bare å få deg svarte detaljer med en gang, mye penere.. Blir sorte felger å speil,,nokk det...
///Mysild Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 Blei fresh den ja.. Og enda kulere med rondell hjula:)Men det er bare å få deg svarte detaljer med en gang, mye penere.. Blir sorte felger å speil,,nokk det... så lenge du skal selge den, er det greit... men ellers... off hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå