Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg er sur på VG og Dagbladet for å klistre Michael Schumacher på nettsiden p.g.a. "avsløringen", før jeg i det hele tatt rakk å se episoden. Var det virkelig så nyhetsverdig? .. djises.

*Spoiler*

Syns synd på "Hamster", han fikk igjennomgå idag på roadtrippen.

Men Jeremy sier til slutt: "Maybe he wasn't the real Stig!"

Skrevet

Kanskje det er et nytt konsept, med at gjestene i programmet kommer i The Stig kostyme og "avslører seg".. Star in a reasonably priced car fantes iallefall ikke i gårsdagens episode.

Skrevet

Tror det er noe sånt jeg også. Det er nok ganske bevisst av dem å legge inn den "latterlige" runden med Daewoon/Lazetti som et usikkerhetsmoment, som får folk til å undre..

Og med tanke på den viderekommende humoren disse gutta innehar så er jeg ganske sikker på at det er tilfelle..

Skrevet

Schumacher er garantert ikke The Stig, så enkelt er det bare ikke. Hadde de avslørt han kunne de like gjerne slutta...

Blir spennende å se i neste episode :D

Skrevet
Tror det er noe sånt jeg også. Det er nok ganske bevisst av dem å legge inn den "latterlige" runden med Daewoon/Lazetti som et usikkerhetsmoment, som får folk til å undre..

Og med tanke på den viderekommende humoren disse gutta innehar så er jeg ganske sikker på at det er tilfelle..

Var Lianaen han kjørte en runde i siden the Stig aldri satt en rundetid i den, og var nok gjort så dårlig for å "vise" at han nok ikke var the Stig likevel. Dermed var jo forsåvidt også "star in a reasonably priced car" med.

Genialt var det uansett da han trakk av hjelmen! :lol:

Skrevet
Det er egentlig jeg som er Richard Hammond.

Og jeg er Captain Slow :)

and I'm Rick James, bitch!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...