Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg er fan av top gear, men er ikke i nærheten av å ha sett 12-13 sesonger, heller ikke på bbc går det så seine episoder.. hvor er det dere får sett slikt? noen kanaler jeg ikke har kanskje..

Mener at NRK 3(?) har sendt sesong 12.

Skrevet

... og de er verdt og se, for det er sykt bra oppløsning på HD programmene dems. Blir ikke helt det samme på PC skjermen..

Men de ligger jo et par år etter i sendeskjema.. :?

• 6 months later...
Skrevet

noen som har link til x der jeg kan laste ned komplette top gear sessonger? missa altfor mye av det og hadde vært fin senge litteratur før man lukker øya :)

Skrevet

jeg får min dose av top gear (og family guy) fra denne nettsiden:

www.surfthechannel.com

Greit å bruke om du kjeder deg og MÅ se episode av ett eller annet her og nå.

søk etter topgear, så finner du det. Så pleier jeg å velge Megavideo links. fungerer greit, men er sånn timer at du ikke får sett alt i ett strekk. (Finnes måter å omgå timer på da. )

• 7 months later...
Skrevet

Det er han det har vært mest rykter om, så det kan godt stemme. Er ihverfall det navnet som dukker opp under alle diskusjoner av The Stig. Er jo godt gjort å ha holdt det "hemmelig" så lenge.

Skrevet

eller så er det samme fyr som har vært hele tiden men alle tror han er byttet ut flere ganger og tror riktig mann er avslørt hver gang.

jeg tror hvem som helst kjent F1 sjåfør kunne kommet inn og tatt av hjelmen, og folk ville trod the stig var avslørt.

Skrevet
The Stig avslørt igjen...

At det er Ben collins har blitt oppdaget ganske mange ganger på div bilder som har blitt tatt av privatpersoner utenfor gjerdene mens top gear har blitt spilt inn, ligger ganske mye om det på nett. Han har også vært med som seg selv i flere episoder, noe som har gitt folk enda større grunn til å mistenke at det var han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...