Just-turbodiesel Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 jeg er fan av top gear, men er ikke i nærheten av å ha sett 12-13 sesonger, heller ikke på bbc går det så seine episoder.. hvor er det dere får sett slikt? noen kanaler jeg ikke har kanskje..
E.H.D Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 jeg er fan av top gear, men er ikke i nærheten av å ha sett 12-13 sesonger, heller ikke på bbc går det så seine episoder.. hvor er det dere får sett slikt? noen kanaler jeg ikke har kanskje.. Mener at NRK 3(?) har sendt sesong 12.
oddis Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 ... og de er verdt og se, for det er sykt bra oppløsning på HD programmene dems. Blir ikke helt det samme på PC skjermen.. Men de ligger jo et par år etter i sendeskjema..
StianA Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 her er et klipp fra topgear som avslører at det er Michael Schumacer kanskje gammelt nytt nå? men legger ut link uansett http://www.topgear.com/uk/videos/stig-r ... eek&Page=1
Hyggmaister Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 hehee...ja de "avslørte" Schumacher i juli eller noe sånt, men BBC har aldri bekreftet at det faktisk var Shcumi som presset rundene
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 BBC Knowlede er genialt, der går det mye top gear.
dutten Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 noen som har link til x der jeg kan laste ned komplette top gear sessonger? missa altfor mye av det og hadde vært fin senge litteratur før man lukker øya
code13 Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 jeg får min dose av top gear (og family guy) fra denne nettsiden: www.surfthechannel.com Greit å bruke om du kjeder deg og MÅ se episode av ett eller annet her og nå. søk etter topgear, så finner du det. Så pleier jeg å velge Megavideo links. fungerer greit, men er sånn timer at du ikke får sett alt i ett strekk. (Finnes måter å omgå timer på da. )
Halvorsen Skrevet Januar 6, 2010 Skrevet Januar 6, 2010 Stedet for xs og alt annet ang. Top Gear (og noen andre bilprogrammer) er www.finalgear.com Her finnes ALLE sesongene, inkl. 14 i HD
EasyL Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Det er han det har vært mest rykter om, så det kan godt stemme. Er ihverfall det navnet som dukker opp under alle diskusjoner av The Stig. Er jo godt gjort å ha holdt det "hemmelig" så lenge.
bustadmo Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 Det kommer vel en ny Stig igjen nå da. Har jo vert avslørt før og da har de byttet. ser folk har lett etter steder å se top gear, på www.iceflms.info ligger det alle mulige tv serier og filmer, inkl top gear
Sjøbuse Skrevet August 22, 2010 Skrevet August 22, 2010 eller så er det samme fyr som har vært hele tiden men alle tror han er byttet ut flere ganger og tror riktig mann er avslørt hver gang. jeg tror hvem som helst kjent F1 sjåfør kunne kommet inn og tatt av hjelmen, og folk ville trod the stig var avslørt.
S.Arnesen Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 The Stig avslørt igjen... At det er Ben collins har blitt oppdaget ganske mange ganger på div bilder som har blitt tatt av privatpersoner utenfor gjerdene mens top gear har blitt spilt inn, ligger ganske mye om det på nett. Han har også vært med som seg selv i flere episoder, noe som har gitt folk enda større grunn til å mistenke at det var han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå