Chris_325iM Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Vet at de fleste her inne favoriserer vader i sort skinn, men jeg liker litt lysere farger, og falt for disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Utrolig fint Gjør seg veldig godt i coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Grattis:) Vaderstolene gjør seg samtidig som de er gode å sitte i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Se der ja Ble lei hvitt skinn altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 jøss! grattis!! ser de trenger en liten rens da men hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Finnes ikke noe bedre enn vader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 jøss! grattis!!ser de trenger en liten rens da men hehe... rens? ser vel bare sånn ut på bildene, setene er rene de alcantaraen blir mørk/lys etter som hvilken vei du stryker på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 jamen da får du stryke litt på setene dine ble veldigt veldigt fint dette fin fin bil GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 jøss! grattis!!ser de trenger en liten rens da men hehe... rens? ser vel bare sånn ut på bildene, setene er rene de alcantaraen blir mørk/lys etter som hvilken vei du stryker på den... hmmm... er vel nokså bestemt på at det er litt smuss på sidestøttene på førersiden i hvertfall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg skal ta tepperenseren og se om det blir borte jeg Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 jeg skal ta tepperenseren og se om det blir borte jeg Mysild heheeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Synes det ble fint jeg, spesielt når du har en slik farge på dashbordet. Nå trenger du bare et finere ratt. Jeg deler ikke noen begeistring for hvordan de er å sitte i dog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ble bra dette Passet godt til resten av interiøret.. Men ett annet ratt skulle du hatt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 akkurat kjøpt det M3 rattet jo! Er det bare 3eika M3 ratt som gjelder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 akkurat kjøpt det M3 rattet jo! Er det bare 3eika M3 ratt som gjelder eller? Er DET der M3 ratt? kan ikke si noe annet enn at jeg syns det er dritstygt.. Slenger meg på den med 3 eika ratt Vader'ene såg bra ut btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå