Hoem Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Preface skal ha følere på girkassa.. Letteste for Anders er å sette i facelift-motor, uansett hvordan man vender og vrir på det så er uansett en b20 bedre enn b16 ;p Samt det er en m20 som gjerne spiller opp til dans med sin 2 ventiler per sylinder´s kvasse og deilige seksersang ! Angående ombyggingen så kan du bruke radiatoren din om jeg ikke tar feil av hvilken radiator som står i bilen din.. Hvor skal du bygge om ?
janerik171187 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Preface skal ha følere på girkassa..Letteste for Anders er å sette i facelift-motor, uansett hvordan man vender og vrir på det så er uansett en b20 bedre enn b16 ;p Samt det er en m20 som gjerne spiller opp til dans med sin 2 ventiler per sylinder´s kvasse og deilige seksersang ! Angående ombyggingen så kan du bruke radiatoren din om jeg ikke tar feil av hvilken radiator som står i bilen din.. Hvor skal du bygge om ? ingen av mine preface hadde følere på kassa. såvidt jeg har hørt er skillet rundt 84tror jeg,
Hoem Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 hmm, stemmer dette? Jeg har aldri hørt om at de ikke har følere på girkassa. K-jetronic innsprut du har ?
janerik171187 Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 hmm, stemmer dette? Jeg har aldri hørt om at de ikke har følere på girkassa. K-jetronic innsprut du har ? hmm. husker ikke,. jetronic et ellerannet elns:P
Fliid Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Mye vas i tråden da... M20B20 88 mod er plug'n play i bilen din. Bare bruk inn /ut slangene fra radiator til B20'n. Så kan du bruke radiatoren du har. Motorkontakten til ledningsnettet er bare å plugge sammen. 318 i touring E30 med ABS blir krøll. Brenner ledningsnettet tl rattstammen da.. Men det har du jo ikke. For å være sikker, så kan du dobbeltskjekke at pinnene står på riktige plasser i forhod til billedningsnettet. (ingen av kablene som er jord på motornett, går til en kabel på bil nett som det blir spenning på) Hva slags mellomaksel du bruker kommer ann på hva slags girkasse du skal bruke. Skal du bruke en 260 getrag (b25) girkasse, så må du ha mellomakselen til den, skal du bruke en getrag 240 (b20) kasse, så må du ha mellomakselen som passer til den. Diskusjonen om girkasse følere kan vell legges død. Saken er som så, tidlig Motronic har to følere på girkasse. L-jetronic og Motronic (1.3? ) (etter 9/1987) har ingen følere på girkasse. Kun føler fremme, på triggerhjul. 323 ble avskaffet i 09/1984 da det ble innført førstegangs Motronic med følere på girkasse (bedre kjent som M20B25) motor. B20 har aldri hatt følere på girkasse.
Iv3rs3n Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Da har jeg snakket med han som jeg kjøpte motoren av.. Han ordner med slangene fra 320'en til radiatoren.. Pluss at jeg ser jeg ikke har en "tank" i motorrommet som har med bensintilførselen å gjøre.. Ser ut som en ekspansjons tank egentlig.. : ) For den tanker har jeg iallefall ikke i B16M40 motor'n.. ; )
Iv3rs3n Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Ser du nevnte noe om ABS på posten Fliid.. Min E30 316 har ABS.. Vil jeg få et problem mht motorledningsnettet på MB20B20 88 mod?
Iv3rs3n Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Da er ny motoren kommet i bilen.. Tenker muligens å få dette godkjent.. Noen som kan komme med tips om hva slags dokument som bør legges frem ved en evt godkjennelse? Eller hvordan i det hele tatt jeg skal gå frem for å godkjenne den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå