Martin-D Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Heisann bimmersfolk Hadde litt god tid før jobb i dag, samt etter jobb, så da snekret jeg sammen en liten videosnutt av bilen min, inneholder ingen grisekjøring, men rolig musikk, behagelige omgivelser, og pen kjøring, så.. enjoy anyways Høres kanskje kjedelig ut, men jeg ble fornøyd med resultatet! Kan lastes ned herfra http://www.megaupload.com/?d=31UP85PR Bare tast inn koden som står avbildet i tekstfeltet, vent 50 sek og last ned Ca 12mb Ris og ros mottas! Musikk: Coldplay - Speed of Sound Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Må jo signe deg opp for å se den det orker jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Scroll litt ned og velg » Download with FileFactory Basic **** link endret i førstepost **** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Se der ja var ikke verre nei Grei film det, bra forhold der du bor ser jeg (aldrig snø her ) litt uvanlig å se en cab sladde i snøen eneste Ellers fin bil du har så strøken ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Grei film det der.Fine bilder og bra klipping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 åååh! Jeg vil se den! Får bare denne beskjeden her jeg.. Sorry, there are currently no free download slots available on this server. Please try again later, or you can upgrade to FileFactory Premium for instant access. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 jeg får samme beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Ser ut som om grensen for antall uregistrerte nedlastinger er midlertidig nådd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Hmm, fikk den ikke opp her på jobben så får se den når jeg kommer hjem inatt . Jeg snekkret sammen liten videosnutt forrige helg også : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 For dere som vil se, eller gidder å ta dere bryet med å laste ned filmen har jeg lagt den opp på Megaupload http://www.megaupload.com/?d=31UP85PR Bare tast inn koden som står avbildet i tekstfeltet, vent 50 sek og last ned Finfin film det der Glenno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 For dere som vil se, eller gidder å ta dere bryet med å laste ned filmen har jeg lagt den opp på Megauploadhttp://www.megaupload.com/?d=31UP85PR Bare tast inn koden som står avbildet i tekstfeltet, vent 50 sek og last ned Finfin film det der Glenno Jo takk Martin-D , ikke all verden kvalitet men innholdet var artig da. Får se om jeg får snekkret sammen noe mere ei helg av masse film jeg har liggend pc fra diverse treff. Ja var fin den filmen du hadde laget der. Syntes det var fine kamera bevegelser, fine bilder og fint redigert. Nice cab . Kunne kansje laget til tekst i begynnelsen og slutten der. Sjønner du har stativ. Hva slags kamera og redigeringsprogram bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Takker Bruker et helt enkelt Exilim Z-8 kompaktkamera til filming påmontert et godt stativ, så kvaliteten blir dessverre ikke all verdens.. Redigeringa ble gjort i Sony Vegas Pro 8, som en første test faktisk, kjempefornøyd med programmet! Hva bruker du? Kamera \ program? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Tydligvis ikke så god på dette for ikke hørt om Exilim før Ikke rare greine jeg har: JVC mini DV GR-D53E 16 Optical zoom. Ikke stativ. Redigeringsprogram er pinnacle studio 9.4 så begynner bli gammelt dette, he he . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Tydligvis ikke så god på dette for ikke hørt om Exilim før Exilim er familienavnet på Casios digitalkameraserie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Den var veldig kul Så nesten ut som en reklamefilm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå