Vmaxx Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Kanskje et litt individuelt spørsmål men tenkte jeg skulle høre hva dere synes.. Skal ha meg ny bil her i USA, og har valget mellom to biler, en 93 740IL som har gått 293000 km men som ser og virker veldig velholdt, og en 97/98 740i som ser litt verre ut men som har gått 192000. De skal ha 3500 for E32n og 4500 for E38 (dollar altså) kan med letthet få pruta de ned hvertfall 500 dollar, men ikke det det handler om her. kompisene mine her sier jeg skal gå for E38 fordi den er nyere og har kjørt kortere, noe som for meg virker som en selvfølge oxo, hadde det ikke vært for at jeg personlig synes E32 ser unektelig bedre ut.. Selvfølgelig er ikke utseende tellende på alt men E32en jeg har sett på gir meg en god følelse, selv om den har gått langt og ser litt sliten ut. Nå skal jeg også nevne for de som ikke vet at i USA behandler de bilene sine på helt annen måte enn i europa mtp servicer o.l. så 293000 kan være greit hjemme, men her kan det virkelig være avgjørende. Har dessverre ikke bilde på bilene men skal være snar med å legge ut når jeg har kjøpt Hva synes dere? takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Min personlige smak hadde valgt e38... Synes rompa er litt rar på e32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Min personlige smak hadde valgt e38... Synes rompa er litt rar på e32 Rar? Ser jo ut som en litt penere utgave av E34, jo. Ofte er det også en god regel å ikke fatte viktige avgjørelser basert på hvordan andre tar seg ut bakfra. Både E32 og E38 har potensiale til å være dyre biler å holde dersom vedlikeholdet har vært mangelfullt. Derfor vil det ofte være en svært god idé å satse på den bilen som virker mest velholdt - at dette er biler som kjørt i USA, gjør ikke dette mindre aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 e38 er jo den lekreste store bmwen gjennom tidene. Finn heller et velholdt eksemplar av en sånn, er nå min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 synes også at E32 rompa er penere takk for tipset, skal undersøke litt mer om service og slike ting før jeg tar beslutning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 blinkersa på E32 ser jo ut som de er limt på i siste liten. penere enn E38 blir det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 skal undersøke litt mer om service og slike ting før jeg tar beslutning.. God idé. Hvis bilene du ser på har kjørt i Florida, har de vel også sluppet brukbart unna saltede vinterveier - og hvis bilen er langkjørt, kan den ha langt mindre slitasje enn en småkjørt bil fra en region med mange kaldstarter om vinteren. Du må også passe litt på så du ikke blir forvirret av markedsføringen til de lokale bilselgerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 ":24bphzxh]e38 er jo den lekreste store bmwen gjennom tidene. Finn heller et velholdt eksemplar av en sånn, er nå min mening. Om ikke den lekreste BMW all together? Gå for den bilen som er i best teknisk stand, men siden en E38 740i fra 1998 har M62B44 motoren ville jeg valgt den. Se opp for pixelfeil i E38! (om du affiseres av slikt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 E38 er ferdig arbeid En nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Gå for E38! BMW på sitt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 E38 selvfølgelig. det er det peneste som noen gang har kommet fra BMW. 740 4,4 er det beste motor alternaltive i E38 også syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Du må også passe litt på så du ikke blir forvirret av markedsføringen til de lokale bilselgerne. jo takk, kjenner til de der... var på en bilforhandler her i florida og titta på E32en, selgeren ville helst ha cash før jeg prøvekjørte den og lurte på når jeg kunne komme med dem, samt at han opplyste om muligheten til å betale et "deposit" denne dagen og resten når jeg hadde bilen... snakk om kundeservice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 merker en sterk helling mot E38 her ja.. har tenkt litt og egentlig bestemt meg for den jeg oxo, får se hva teknisk rapport sier.. kom 4.4 litern først i 98? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 e38 uten tvil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå