Torek Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Dårlig reklame? Hvorfor i all verden skulle det være dårlig reklame?Hvem bryr seg om media nevner at det er en bmw eller ikke!? Word! ..og uansett så bryr det meg lite om de nevner om det faktisk er en BMW eller ikke. Jeg tror ikke det har stort å si på inntrykket som andre folk lager seg om oss som kjører nettopp BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg tror ikke det har stort å si på inntrykket som andre folk lager seg om oss som kjører nettopp BMW. Tildels enig her; tviler på at folk flest trenger å lese om ulykker i avisen for å gjøre seg opp en mening om et biltype og dem som kjører den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Har ikke gansterne råd til noe nyere enn e36? Tragisk.. Det er ikke snakk om å ha råd til noe mer.. Det er snakk om å kjøre det kuleste av det kuleste. Men ja.. BMW har vel ikke det beste ryktet her heller. Læreren min sa her om dagen at han var livredd mens han gikk over parkeringsplassen. For han fryktet alle de "BMW 320ci'ene" som skulle tøffe seg å ligge i breisladd ut av skolen. Dette sa han mens han så litt på meg. Følte meg litt truffet, men jeg sladder aldri, når det er til fare for andre. Litt moro må man da få ha det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Tror ikke det er flere idioter i BMW enn i andre biler. Det er vel helst ungdom som tror de har noe spesielt som kjører runt i BMW med "mopedmotorer" pga dyr forsikring hvist de skulle hatt skikkelig motor. Ihjæl styla 316 er vel ikke det svære. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Det er synd og tragisk når det går gale uansett hvilken bil det er snakk om, men det irriterer meg at BMW har fått så dårlige rykte begrunn av selverklærte rally sjåfører i en alder av 18 oppfører seg som konger i trafikken. Går alltid gale til slutt. Og ikke minst lager en fæl ulykkes statestikk som igjen fører til aaaaalt for dyr forsikring, bleh. Og her er nok en knust BMW, i en tragisk ulykke. http://www.haugesunds-avis.no/article/2 ... 58/AKTUELT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Var det en som var/er her inne?? (linken til Codex) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Og da ble det enda dyrere å forsikre E30 325... Sorry folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 jaja sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Sier litt om hvem som kjører E36 Ja, det er et faktum at E36 eiere er mørkere i huden enn andre mennesker, kjører uaktsomt, og de går også alltid med våpen. Idiot. Hold sia di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Sier litt om hvem som kjører E36 Ja, det er et faktum at E36 eiere er mørkere i huden enn andre mennesker, kjører uaktsomt, og de går også alltid med våpen. Idiot. Hold sia di. Men for F... da! Meinte det ikke seriøst. E36 har blitt brukt til mye rart og tiltrekker seg en del rimelig tvilsomme folk, men det er ikke bilen i seg selv sin feil... At minst halvparten av eierne skryter av at de har balltre lett tilgjengelig gjør ikke saken bedre... Og en ting til... Du bør tenke igjennom hva du svarer til en som har 10-12 beinbrudd og trenger hjelp til "alt"! !!!IDIOT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå