Yngvejos Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Jeg har kjøpt inn noen brukte dyser til bilen, og tenkte jeg skulle få renset dem litt før montering. Er det noe stoff jeg kan la dem ligge i over litt tid for å løse opp eventuell dritt? Jeg tenkte på bensin, men lurer på om det vil gå bra med plasten og elektronikken. Burde jeg smøre inn o-ringene med noe før montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Jag hade några spridare som hade "hakat upp sig" förut, då bilen hade stått länge. Jag rensade dem genom att låta dem ligga och bada i 5-56 i något dygn. Sedan fungerade dem klockrent! När jag byter spridare brukar jag alltid smörja gummin med silikon spray. Om du har svårt för att få in spridarna i fuelrailen brukar jag använda diskmedel på o-ringarna, då glider dem lätt in i fuelrailen. mvh Adde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 snekket med en makanikker en gang og han renset alt i diesel. så kan vel rense dem i diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 bytt o-ringer og da yngve. er så jævlig kjipt å ta ut dysene igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Diesel funker fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Diesel. Nye (!) O-ringer. Silicon spray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Diesel. Nye (!) O-ringer. Silicon spray. Jeg får gå for den. Hvor er det rimelig å kjøpe o-ringer? GS-bildeler skal jo ha 40kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Diesel. Nye (!) O-ringer. Silicon spray. Jeg får gå for den. Hvor er det rimelig å kjøpe o-ringer? GS-bildeler skal jo ha 40kr stk. koed da? de skaffer jo alle orginale deler de også så legg inn delenr på o-ringene i søkefeltet i handlekurven så dukker de vel opp. men koed skal sikkert ha 30-35 per stk de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå