CrZyWiz Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 lol, patetisk selger. Klarer ikke å skjønne at det er flere firmaer som selger samme kitet for rundt 8000kr nytt inkl mva. Når du har ett seriøst bud på 6000-6500 så burde du selge, visst du faktisk vil selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoojeller Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 da får dem som ska ha turbokit kjøp dær da. så får dåkk andre hold kjæft,jeng me førbanna idiota, som trur dåkk e faen te kara! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 hehe. må le litt når jeg leser denne tråden her. sant nok så er 13lapper overpris for ett sånt kitt. kan jo faen meg kjøpe løse deler litt rundt omkring nytt for mindre enn den prisen der. Nordic autoimport driver utpressing galskap å betale så mye for det greiene der etter min mening hvertfall. hadde jeg fått bud på rundt 7lapper hadde jeg solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 da får dem som ska ha turbokit kjøp dær da. så får dåkk andre hold kjæft,jeng me førbanna idiota, som trur dåkk e faen te kara! Pent språk, du vil virkelig selge? Tror du skal sjekke litt rundt på markede før tar helt av nå.. Håper du ikke får solgt det nå foresten.. 6500kr for det der er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 fortell meg hvorfor jeg ikke skal kjøpe dette istedenfor. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... 240%3A1318 Kitet jeg linker til er dobbelt så stort som ditt - og fortsatt ikke komplett. Nordic auto.... selger til en dyrere pris da de er underlagt norsk lov og må yte service, garanti, reklamasjon, "support" +++ Det må ikke du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 hhahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 "smart" å søke etter det stedet dem selger kittet dyrest og vise at det ble kjøpt der også, selv om det var noe som fulgte med bilen, han som solgte deg det fikk sikkert tak i det på ebay han også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 syns dette var dyrt jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Himmel for noen drømmepriser du driver med skidoojeller. I tillegg så fikk du det med kjøpet. Uansett, vil heller råde folk å handle på E-bay og få selger til å sende det tilbake som "garanti". Har gjort slike kjøp når jeg handlet Eaton kompressorer og de skvatt rett gjennom tolla uten noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 er dette virkelig kjøpt fra den norske siden så holder jo trådstarter garantien på alt. da er det bare til å skru det fast og kjøre på, selger holder jo grenrør og turob i 5 år..... gi gass folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå