Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

halla.

har en E46 325ci stående i garagen, + at vi har en X3 som skal selges,så lekte litt med tanken om å selge begge to ,for så å kjøpe en "skikkelig" BMW.

og da så jeg litt på Z4. den vet jeg veldig lite om,så håpet noen her har litt erfaringer med den,om kjøreegenskaper,osv. var 2.2 literen isåfall.

saken er at jeg er 2 meter høy.jeg får fint plass i min E46 Coupè,men er cockpiten til en Z4 mye mindre enn det,eller vil jeg få plass?

Skrevet

Jeg og en kollega prøvekjørte en Z4 tidligere i år, jeg er veldig liten og han er veldig lang (1,98 eller noe).

Jeg fikk logisk nok veldig god plass, mens kollegaen min satt ikke behagelig i det hele tatt, selv med setet i bakerste stilling.

Dette vil nok variere i fra person til person, men tror nok det kanskje kan bli et problem for deg også.

Skrevet

Jeg likte bilen veldig godt, til tross for at dette var den minste motoren (2.0, 150hk).

Skulle gjerne hatt en slik selv, men er dessverre ikke alt som kan oppfylles. :)

Skrevet

jeg får ta det opp til vurdering,og kansje finne noen som har en slik som jeg kan prøvekjøre.

om jeg kjøper blir det i såfall en med 170 hk.

men jeg får se.blir litt rart å gå ned i hk nå som jeg "endelig" har fått en 325ci

Skrevet

Jeg tror det har med sittestillingen å gjøre. z4 har en liten kupe og passer ikke for de som sitter med strake ben og ryggen i 90 grader. Jeg er 1,88 og sitter som ganske bra, har plass til hjelm også, selv med taket på. Du må nok prøvesitte en for å finne ut av det!

z4 2,5 03-05 har jo samme motoren som du har nå.

Skrevet

Jeg er 187 cm høy og fikk ikke plass i Z4 coupe. Jeg er litt lang i ryggen i forhold til høyden og satt med hodet klint i taket. Vet ikke om roadsteren er høyere under taket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...