S.Arnesen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Er det noen som har bilder av en e46ci med m3 panser? altså en non m3. Er litt lysten på å få se den glippen alle prater om. Ønsker også noen bilder av en e46ci med orginale skjørter, men m3 front for å se hvor langt ned fronten bygger iforhold til skjørtene... Noen som har noen slike bilder til meg? Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg vet ikke hvordan forskjellen er på originale og M-tech II-skjørter, men her er ihvertfall bilde med M-tech II-skjørtene: Nå har riktignok jeg en ekstra leppe på M3-fangeren som bygger 2-3cm lengre ned da. Ang. bilder av M3-panser ville jeg sjekket opp i "best non-M e46"-tråden eller hva den nå enn heter på e46fanatics.com. Føler det er en ganske vanlig modifikasjon der. Jeg er forsåvidt ganske lysten på det panseret ditt, bare synd det er så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg vet ikke hvordan forskjellen er på originale og M-tech II-skjørter, men her er ihvertfall bilde med M-tech II-skjørtene:Nå har riktignok jeg en ekstra leppe på M3-fangeren som bygger 2-3cm lengre ned da. (bilder fjernet grunnet plass) Ang. bilder av M3-panser ville jeg sjekket opp i "best non-M e46"-tråden eller hva den nå enn heter på e46fanatics.com. Føler det er en ganske vanlig modifikasjon der. Jeg er forsåvidt ganske lysten på det panseret ditt, bare synd det er så langt. Se der ja, ser ikke ut til at det blir noen synlige høyde forskjeller på fanger og skjørter... Har sansen for den leppa di også Skal sjekke ut e46fanatics, takker for tipset \:D/ Kan hende panseret kan ta bussen eller annen form for kollektiv stransport vettu, men kjøper spanderer reisen isåfall... Send meg gjerne en pm om du er interresert i å finne en måte å få det til på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Nå har riktignok jeg en ekstra leppe på M3-fangeren som bygger 2-3cm lengre ned da. Hadde du noen problemer med å montere den leppa? Jeg har en jeg prøver å bli kvitt, og da jeg skulle vise leppa til en som var interesert og vi skulle testmontere den, (bare holde den under fengeren) stakk den en del uttafor fangern. På sidene altså. Kjøpte min fra ModBargains.com Lekker bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Se der ja, ser ikke ut til at det blir noen synlige høyde forskjeller på fanger og skjørter... Har sansen for den leppa di også Skal sjekke ut e46fanatics, takker for tipset \:D/ Kan hende panseret kan ta bussen eller annen form for kollektiv stransport vettu, men kjøper spanderer reisen isåfall... Send meg gjerne en pm om du er interresert i å finne en måte å få det til på M3-fangeren bygger mindre ned enn original M-tech II-fanger også, så det vil nok gå fint. Ok, skal tenke (enda) mer på det. Hadde du noen problemer med å montere den leppa? Jeg har en jeg prøver å bli kvitt, og da jeg skulle vise leppa til en som var interesert og vi skulle testmontere den, (bare holde den under fengeren) stakk den en del uttafor fangern. På sidene altså.Kjøpte min fra ModBargains.com Jeg synes leppen passet dårlig på når jeg prøvemonterte den, men når jeg fikk satt den skikkelig på plass og satte skruer i (viktig å begynne fra midten og utover visstnok) så ble den ganske så bra. Det er kanskje 1mm mellomrom mellom leppe og fanger helt bak ved hjulbuen, ellers så sitter den helt fint. Jeg bestilte leppen av Anderslien her på forumet, men er nok ikke usannsynlig at alt er produsert på samme plass. Her er forresten et bilde av leppen på fangeren før lakk, montering og skruer: Lekker bil du har! Takk, er ikke så verst din heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå