Gå til innhold

Min E39 og Nye E60! nå med Dynavin :-)

Ynot
 Share

Anbefalte innlegg

heisann!

har nå etter 12 år gått tilbake til BMW igjen, og er sålangt strålende fornøyd med min e39! bilen jeg kjøpte nå i oktober 08 er en 97 523ia med greit med utstyr,Oxford grønn med sort skinn,klima/ac multiratt ellers var bilen helt dønn orginal,samt ny i norge(gått som administrasjonsbil hos statkraft faktisk :-) jeg er da 3 eier av denne. meget godt vedlikeholdt og tight og fin, med en steptronic kasse som funker flott!

har gjort litt små kosmetisk ting med bilen siden jeg fikk den, er nå på mitt andre sett med frontlykter(fant ut at Depo lykter ikke var min stil! likte ikke angeleysene på de, så Hella lykter nå ) mørke baklykter og mørke sideblinkers er på,faceliftnyrer er også på,M5 bagasjelokkspoiler har kommet på, en Aerodynamic frontleppe skal på(så snart jeg finner en!) ellers vurderer jeg også evt nye speil? senking har jeg ikke tatt stilling til ennda? har heller ikke kjøpt sommerfelger ennda(har orginale 15" men de kommer nok ikke til å komme på bilen tror jeg?) slenger opp noen bilder her,men fant ut at jeg ikke hadde noen bilder med nyeste frontlyktene og M5 listen bake...

først et av bilen slik den er nå

h7qhi8qwi05icqxc2icu.jpg

så litt progresjon.... fra salgsannonse til nå.

zjq97h0w06h9rn9ukg9s.jpg

58pknkq7o1wlr9nws9ua.jpg

lfm8b5rishc6ec6bnj0l.jpg

9x4an2fi21e3mp8i1jyq.jpg

b0b63p3g3c94fsiob2w3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

heisann! da har jeg fått byttet ut mine orginale 15 tommere med noe litt bedre vil jeg tro? er Hartge felger i 17" med 235/45 17 rundt baut. ble ikke d58 iår ser det ut til! men syns felgene passet bilen selv om de godt kunne være i 18" da?

senk kommer til sommeren(les feriepenger) samt aerodynamic front leppe evt Alpina leppe? ikke helt bestemt der ennda?

xreilqwtyo57yyqduvvf.jpg

noe høy men men..

5xqnm83v0ekrod01sm6r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ut som en fin bil dette. men litt skeptisk til crome lista på bagasjelokket. den hadde kanskje vært penere om den bare gikk over skiltet som på E38 og ikke helt ut til lyktene. jeg syns det så litt rart ut hvertfal. men ellers var det en fin E39. noe andre planer for bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja mulig den ser litt stor ut på bildene her? men er faktisk ganske tynn den Chromelisten. og jeg liker den 8)

og tror litt av grunnen den kanskje står sånn ut er at jeg har noen shadowline lignende baklykter,så igjen gjør at bakenden er no mørk.

og planer har jeg, men er jo stort sett småting da, Alpina eller Aerodynamic frontleppe,Alpinaleppen cznaa89ct9s1perd1yv0_thumb.jpg er jo svært dyr syns jeg da, kommer vel på over 5 lakser levert her hjemme? men ikke mange som har den som jeg har sett iallfall?

Eibach senkefjærer(sikkert ikke mer enn 30/20) muligens en slik utskjæring 69xhqn6ljmlpiv1mqmzh_thumb.jpg til bakfanger og en supersport bakpotte? litt lite lyd av den nå syns jeg!

men første prioritet nå er en skikkelig Lakkrens da! begynner å komme frem noen striper etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 8 months later...

liten update :-)

zw6cyhd0zn2yjlsg66ym.jpg

2bf2au8tqnt7777k2bv5.jpg

kzzfauk6moy6cjiu3iu5.jpg

(eksepsjonellt skitten bil dessverre...veiarbeid til jobb på 5 måneden...)

Aerodynamic leppe prøvemontert,litt lakking og flikking, så kommer den på i løpet av uken :D

jkvm3oq5yuzk279kxzi7.jpg

og når dekkene kommer, så litt mere Dynamic :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

sånn da etter mye og men... har sommerfelgene kommet på, rot med dekkbestilling, dårlig råd og en hjulbolt fra helvette får ta skylden...

meen bra ble det syns jeg :-)

forøvrige 19" Alpina Dynamic replica felger med Nankang ns II på :-)

DSC_00377.jpg

DSC_00369.jpg

DSC_00329.jpg

DSC_00317.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...