Haug530D Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Noen som vet om Carsoft alltid viser feil dersom en sensor er gåen?
Gunnar Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Noen som vet om Carsoft alltid viser feil dersom en sensor er gåen? Goddagmannøkseskaft... Hvis bilen har registrert feil på sensoren i DME, så har den det. Da viser selvfølgelig Carsoft feilen, akkurat som BMW sitt utstyr. Det er ikke sånn at Carsoft bare viser noen feil, den viser det som ligger der. Men den gir ikke like bra tilbakemeldinger som GT1/DIS, og noen ganger er det kun en tosifret tallkode man får opp, uten noen forklaring. Men det er også en feilmelding, bare at Carsoft ikke klarer å tolke den. Noen ganger bare fordi den engelske oversettelsen ikke har den inne. Da funker det å bruke tysk i stedet.
Haug530D Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Er det andre ting enn Kamaksel sensor, veivsensor eller katalysator som kan gi disse symptomene?
Haug530D Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Noen som vet om Carsoft alltid viser feil dersom en sensor er gåen? Jeg siterer meg selv her jeg, Tydeligvis så får man ikke alltid opp feil på Veivsensor når den er gåen, jeg byttet min nå og bilen starter helt fint igjen. Den jeg tok ut hadde ett lite brudd helt nede ved sensor, der hvor ledningen går inn på den, mine mistanker blir derfor at det kan ha kommet kjølevæske ned der da jeg sjekket vannpumpen, dette og plastikk/gummi på sensoren som har vært sprøtt etter tidens tann er nok det som har laget problemer for meg. Og jeg som trodde bilen ikke tålte klimaet i Bergen
S.Arnesen Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Og jeg som trodde bilen ikke tålte klimaet i Bergen Få ting som tåler bergen sånn generelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå