Jås Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 ser bra ut Takk,det blir litt bedre vertfall.. Har fått på sprøytesparkel på panser/dør idag,så når den er skikkelig herda blir det pussing og lakking. Er nesten ferdig i motorrom også,skal bytte plata over varmeapparat og lage et feste til diagnosekontakta. Har hatt hjemmelaga gassvaier tidligere,men tenkte nå å sjekke om den originale e30m3-vaieren passa...det gjorde den,med et unntak. Festet på gasspedalen måtte moddes,men det var en smal sak. Borra opp så gummihylsa fra m3 gikk i,og da var det bare å smette i vaieren..
bmwtussan Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Får du full gass med den slik. På M30 motoren så fikk ikke jeg full gass hvis jeg festet vaieren slik.
Jås Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 Får du full gass med den slik. På M30 motoren så fikk ikke jeg full gass hvis jeg festet vaieren slik. Hmm,det har jeg ikke sjekka. Hva gjorde du for å få full gass da? Ser for meg at jeg kan justere stopperen på pedalen litt lenger inn...
bmwtussan Skrevet November 3, 2013 Skrevet November 3, 2013 Brukte toppen av den originale gasspedalen fra 6 serien ( den som gummien sitter originalt på ) som jeg kappet og boltet fast i den delen du har satt gummien i. Da fikk jeg riktig vinkel for og få full gass.
Jås Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 Brukte toppen av den originale gasspedalen fra 6 serien ( den som gummien sitter originalt på ) som jeg kappet og boltet fast i den delen du har satt gummien i. Da fikk jeg riktig vinkel for og få full gass. Hmm,har du bilder? Har ikke fått sjekka det enda,men må jo få full gass såklart!..
bmwtussan Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 He he, ja full gass må man bare ha. Var det første jeg sjekket når jeg koblet opp gassvaieren. Har dessverre ikke bilde. Men det sier seg selv hvordan man gjør dette når du har pedalen i bilen.
Jås Skrevet November 10, 2013 Forfatter Skrevet November 10, 2013 He he, ja full gass må man bare ha. Var det første jeg sjekket når jeg koblet opp gassvaieren. Har dessverre ikke bilde. Men det sier seg selv hvordan man gjør dette når du har pedalen i bilen. Kikka på det, men kan ikke si jeg ser hvordan vinkelen kan endres som gjør at jeg får mer utslag. Eneste må være å forlenge arma som vaieren er festa på? Men justerte litt på stopperen under gasspedalen jeg,og får full gass nå vertfall..
Jås Skrevet November 17, 2013 Forfatter Skrevet November 17, 2013 Fikk kjørt 10-12 meter idag,etter å ha montert panser og dør...var kun ut og inn av garasja,men holdt hardt å ikke ta en lenger tur!.. Andy520iA reagerte på dette 1
///MPower Skrevet November 17, 2013 Skrevet November 17, 2013 strøkent motorrom, me like Jås reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Ble meget bra dette! Jås reagerte på dette 1
Jås Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Skrevet Desember 15, 2013 Har fått handla meg alpina difflokk av Lars Nord her på bimmers. Så må få laga meg et ekstra feste i dørken.. Det originale lokket har et ekstra stag mellom lokket og karosseriet,men det ser ut som alpinalokket skal gå rett i karosseriet? Noen som kan bekrefte dette,eller trenger jeg mer deler? Sent from my iPhone using Tapatalk
Lars-Nord Skrevet Desember 15, 2013 Skrevet Desember 15, 2013 Har fått handla meg alpina difflokk av Lars Nord her på bimmers. Så må få laga meg et ekstra feste i dørken.. Det originale lokket har et ekstra stag mellom lokket og karosseriet,men det ser ut som alpinalokket skal gå rett i karosseriet? Noen som kan bekrefte dette,eller trenger jeg mer deler? Sent from my iPhone using Tapatalk Bare å sette på ett feste til.
Jås Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Skrevet Desember 15, 2013 Høres bra ut!. må finne meg noe tykkere stål å lage av,tror jeg bare har 0.8 mm liggende. Ser ikke ut som festet er å oppdrive fra bmw lenger. Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå