Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja,bilen gikk ikke rett gjennom,men var ikke langt ifra... Hadde glemt et klips på et bremserør bak,og bensinpumpereleet hang litt ned under dashen... Og så fikk jeg feil på lys,at de var feiljustert,men dette var avtalt at verkstedet skulle fikse. Fikk og feil på fjærer,men det skal den jo til biltilsynet med. Den flommet også over i gasserne,men dette må være mekanikern som har gjort noe snodig,for det var ikke problem før jeg kom dit,og har ikke fått de frem etterpå. Måtte skifte plugger for å få hjem bilen,de var drukna og sprengte...:( Så blir ikke videre imponert over gamla arbeidsplassen min.:( Men smal sak å fikse de tinga,og det positive er at bilen ser ut til å fungere bra,gøy og kjøre er den også..:) Har fått testa den litt noen dager nå når det har vært kaldt og tørt..:)

Skrevet
Mekanikaren har sikkert såtte å trykt/holdt på gassen. Kan flomme over då.

Ja spørs det...Men spiller ingen rolle så lenge jeg får etterkontrollen iorden..;)

Skrevet

sinnsykt fin e21 du har der! holdtpå å kjøpe en e21 på hamar for et halvårs tid siden, men ble ikke noe av da bilen var mye dårligere enn forventet.

bare å gled seg til sommeren nå. få på litt mer senk så blir den råfeit!

Skrevet

Da er bilen eu-godkjent!..:)

Men har fortsatt litt problemer med bensintrykk,så har bestilt en regulator fra pedersen racing. Da håper jeg alt blir ok. Etter den er montert skal bilen leverest på biltilsyn for godkjenning av senkefjærer og motor.....grur meg litt til den biten,men satser på at det går i boks.

Skrevet

Nydelig bil dette. Har ikke merket å ha sett denne i Ørsta. Vanskelig å få tak i slike biler? Litt lyst på en selv :D

Skrevet
Nydelig bil dette. Har ikke merket å ha sett denne i Ørsta. Vanskelig å få tak i slike biler? Litt lyst på en selv :D

Hei,den har nok ikke gått i Ørsta enda,har skrudd på den fra jeg kjøpte den i 2008..:) Men når det kommer skilt på og våren kommer så blir den vel å se satser jeg på..:) Er ikke lett å finne gode eksemplar til en ok sum,spørs jo hva du er ute etter og...ferdig bil i topp stand eller oppussingsobjekt...

Skrevet

Hei,den har nok ikke gått i Ørsta enda,har skrudd på den fra jeg kjøpte den i 2008..:) Men når det kommer skilt på og våren kommer så blir den vel å se satser jeg på..:) Er ikke lett å finne gode eksemplar til en ok sum,spørs jo hva du er ute etter og...ferdig bil i topp stand eller oppussingsobjekt...

Så pass ja. Kjekt å skru på,vanskelig?

Vel,egentlig ferdig eller delvis ferdig. Har ikke så mye peiling på mekking av bil.Har nok gått mest i mekking av trailsykler opp igjennom årene.

Mye man må ut for en slik en da,sånn ca?

Billig bil i året med tanke på at de er veteran?

Skrevet

Er enkle biler å skru på.

Pris varierer fra noen tusen til 50000 pluss tenker jeg.

Vil vel ikke koste all verden å ha som veteran,min har et år igjen før den er det.

Skrevet

Vil vel ikke koste all verden å ha som veteran,min har et år igjen før den er det.

Ok. hvor fikk du tak i din da. på finn/autodb eller?

Lysten på en slik bil ja. Er det mye problem med en så pass gammel bil,egentlig?

Skrevet

Ok. hvor fikk du tak i din da. på finn/autodb eller?

Lysten på en slik bil ja. Er det mye problem med en så pass gammel bil,egentlig?

Den lå vel her på bimmers og på autodb mener jeg.

Fordelen med en gammel bil er jo at den er rimelig enkel,og dermed mindre ting som kan gå istykker. På min er det meste av slitedeler byttet,så håper den har tenkt å holde ei stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...