bmwtussan Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Må si den bilen din har blitt utrolig pen. Husker når den stod til salgs på nettet, var jo ikke noe skjønnhet akkurat. Men du har fått den helt perfekt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Finner du noe bilder av bilen med felgene? Får fortsatt ikke opp de jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Finner du noe bilder av bilen med felgene? Får fortsatt ikke opp de jeg... Pm sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Må si den bilen din har blitt utrolig pen. Husker når den stod til salgs på nettet, var jo ikke noe skjønnhet akkurat. Men du har fått den helt perfekt synes jeg. Takk for det... Den var ganske sliten når jeg starta ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Sliten var en god forklaring ja, men utrolig gøy å se hvor bra den er blitt nå. Kanskje vi treffes en gang på et treff, i hver vår E21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Begyner og bli noen e21 nå. Kansje det skulle vert e21 treff til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Sliten var en god forklaring ja, men utrolig gøy å se hvor bra den er blitt nå. Kanskje vi treffes en gang på et treff, i hver vår E21? Ja er ikke utenkelig det. Har planer om å beholde denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Begyner og bli noen e21 nå. Kansje det skulle vert e21 treff til sommeren? Ja er blitt endel faktisk,skulle absolutt fått til et e21 treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Rart jeg ikke har fått med meg denne før nå! Jaja, liker e21 og s14 i kombinasjon Og for en bil!! Perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Rart jeg ikke har fått med meg denne før nå! Jaja, liker e21 og s14 i kombinasjon Og for en bil!! Perfekt Takker... Går bare og venter på deler og diverse nå,så kommer det snart en bildeupdate.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Har et lite miniprosjekt på gang: Kjøpte noen gamle foringer av Jørgen A. Kappa ut og brente/slipte rent for gammel gummi: "maskerte" til riktig høyde og målte ut og plasserte ting på rett plass: Så her er ene foringen klar til polyurethan eller hva det nå heter... Må lage klar den andre før jeg støper,tar litt flere bilder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Fine foringer gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Fine foringer gitt Hehe,strøkne... greit å ikke få dårlig samvittighet for å skjære de istykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Kjempegrom bil og spennende å følge med på Men et spørsmål: bygger du bil av legoklosser eller? Klarte bare ikke dy meg, he he, ser det ligger legoklosser i bakgrunnen på ene bildet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Kjempegrom bil og spennende å følge med på Men et spørsmål: bygger du bil av legoklosser eller? Klarte bare ikke dy meg, he he, ser det ligger legoklosser i bakgrunnen på ene bildet der Hehe,duplo er tingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå