jsf Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 GRATULERER!!! Rå kul bil du har bygget her og så godkjent, har drømmt om noe lignende i mange år. Veldig inspirerende å se et så strøkent resultat av et sånt utgangspunkt, så håper på å kanskje få begynnt på min i vinter. Stå på videre Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 tøfft!!! Gratulere Jås! Takker.. Føyer meg til i rekken av gratulanter her Har blitt en meget hensiktsmessig E21 dette etterhvert Blir spennende å se hva du kommer til å gjøre videre med bilen. Takk for det... Har noen planer før sesongen starter,men ser fram til å bruke den mest mulig og kose meg i sommer.. Så får vi se hva neste vinter bringer. Har mye pirkearbeid som kan gjøres,men har ikke noen god plass å skrue,så det stopper litt opp der. Ja, jeg husker godt da denne tråden ble opprettet. At resultatet skulle bli så bra, at jeg aldri trodd den gang..No offence, Jås, det var egentlig bare en uskyldig tanke dengang da... Hehe,tar meg ikke nær av det du... Hadde vel ikke helt sett for meg hvor mye jeg skulle legge i det,har bare ballet på seg. Har jo bakgrunn som bilmekaniker jeg som du,og da drar en jo litt nytte av gammel kunnskap. Den blir jo ikke like bra som dine prosjekter,det har jeg ikke lokaler eller utstyr til. Men om jeg finner meg egnet verksted noen gang så kommer jeg nok til å gå grundigere til verks med en eller annen gammel bmw! GRATULERER!!! Rå kul bil du har bygget her og så godkjent, har drømmt om noe lignende i mange år.Veldig inspirerende å se et så strøkent resultat av et sånt utgangspunkt, så håper på å kanskje få begynnt på min i vinter. Stå på videre Jarle Takk for det du.. Og veldig morsomt om min bil kan være med og inspirere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Denne blir jo bare bedre og bedre må jeg si Veldig moro med godkjenning også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenO Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Enormt imponerande å sjå kor bra å gjønaført du he gjort de jås Velfortjent å fått den godkjent Om du trenge plass å skru so he ej en ledig plass her for en billig penge God plass alle veia, vinsj i taket å traktor om du trenge de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Enormt imponerande å sjå kor bra å gjønaført du he gjort de jås Velfortjent å fått den godkjent Om du trenge plass å skru so he ej en ledig plass her for en billig penge God plass alle veia, vinsj i taket å traktor om du trenge de Takker... Er VELDIG intr i plass,ringer deg ganske kjapt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Er ikke misunnelig på deg........... Men du kan likevell si ifra om du vil bytte i en E46 med sekser Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Er ikke misunnelig på deg...........Men du kan likevell si ifra om du vil bytte i en E46 med sekser Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Hehe,skal tenke på d... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Fikk post idag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 gratulerer med godkjenning, kjekt å ha alt i vognkortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Dette har blitt en svært så gjennomført E21 etterhvert, og det skal du ha all ære for! Gratulerer! Skal innrømme at jeg ikke helt hadde troen (som Pedi ovenfor her) med en sliten gammel 316 som utgangspunkt men du verden så flott det er å bli motbevist! Jeg skal ha en E21 og bilen din har blitt en modell til etterfølgelse. Kos deg med bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Grattis med godkjenning Meeget grom etterhvert den bilen din.. Driver og skal bestille litt hos GC men de sliter med å finne fraktpriser før bestillingen er registrert, og jeg syns jo den samla prisen er interresant å finne ut av. Husker du ca hva du måtte ut med for pakke derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Fikk post idag... Dette må jo være et av de feteste bildene jeg har sett på lenge. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå