Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

GRATULERER!!! Rå kul bil du har bygget her 8) og så godkjent, har drømmt om noe lignende i mange år.

Veldig inspirerende å se et så strøkent resultat av et sånt utgangspunkt, så håper på å kanskje få begynnt på min i vinter.

Stå på videre :D

Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøfft!!!

8)

Gratulere Jås! :D

Takker.. :D

Føyer meg til i rekken av gratulanter her :applause:

Har blitt en meget hensiktsmessig E21 dette etterhvert :D Blir spennende å se hva du kommer til å gjøre videre med bilen.

Takk for det...:) Har noen planer før sesongen starter,men ser fram til å bruke den mest mulig og kose meg i sommer..:) Så får vi se hva neste vinter bringer. Har mye pirkearbeid som kan gjøres,men har ikke noen god plass å skrue,så det stopper litt opp der.

Ja, jeg husker godt da denne tråden ble opprettet. At resultatet skulle bli så bra, at jeg aldri trodd den gang..

No offence, Jås, det var egentlig bare en uskyldig tanke dengang da...

Hehe,tar meg ikke nær av det du...;) Hadde vel ikke helt sett for meg hvor mye jeg skulle legge i det,har bare ballet på seg. Har jo bakgrunn som bilmekaniker jeg som du,og da drar en jo litt nytte av gammel kunnskap. Den blir jo ikke like bra som dine prosjekter,det har jeg ikke lokaler eller utstyr til. Men om jeg finner meg egnet verksted noen gang så kommer jeg nok til å gå grundigere til verks med en eller annen gammel bmw!

GRATULERER!!! Rå kul bil du har bygget her 8) og så godkjent, har drømmt om noe lignende i mange år.

Veldig inspirerende å se et så strøkent resultat av et sånt utgangspunkt, så håper på å kanskje få begynnt på min i vinter.

Stå på videre :D

Jarle

Takk for det du..:) Og veldig morsomt om min bil kan være med og inspirere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt imponerande å sjå kor bra å gjønaført du he gjort de jås :) Velfortjent å fått den godkjent :)

Om du trenge plass å skru so he ej en ledig plass her for en billig penge :) God plass alle veia, vinsj i taket å traktor om du trenge de ;)

Takker...:D

Er VELDIG intr i plass,ringer deg ganske kjapt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har blitt en svært så gjennomført E21 etterhvert, og det skal du ha all ære for! Gratulerer! Skal innrømme at jeg ikke helt hadde troen (som Pedi ovenfor her) med en sliten gammel 316 som utgangspunkt men du verden så flott det er å bli motbevist! Jeg skal ha en E21 og bilen din har blitt en modell til etterfølgelse. Kos deg med bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med godkjenning :) Meeget grom etterhvert den bilen din..

Driver og skal bestille litt hos GC men de sliter med å finne fraktpriser før bestillingen er registrert, og jeg syns jo den samla prisen er interresant å finne ut av. Husker du ca hva du måtte ut med for pakke derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...