bmwtussan Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Hvor kjøpte du disse, og hva kostet det pr sett.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Hvor kjøpte du disse, og hva kostet det pr sett.? Skiltfabrikken.no var det vel. 1400 for to sett inkl frakt og oppkrav. Fikk ikke montert de idag da minstemann også liker retroskilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 de nye bbs muttrene kommer til å gjøre mye med felgene, flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Blir bare bedre og bedre dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 de nye bbs muttrene kommer til å gjøre mye med felgene, flott Ja de gjor seg.. Men felgene trenger egentlig litt pleie for å bli tipp topp igjen, vet ikke om jeg orker ta ut skruene for å polere igjen....hehe... Såg du også hadde skaffa deg nye muttrer,du har noen fete felger der altså!.. Blir bare bedre og bedre dette.. Takker.. Har fått igjen skilta og fått de på bilen..DET gjorde seg synes vertfall jeg.. Nå står den ferdig rubba og polert bortsett fra siste finishen, sliter med å avslutte uten holos med roterende maskin så har bestilt meg ei DA-maskin og håper den ordner biffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Ble knall fint med den nye fronten altså.. Men har alpinaen annen frontplate? Synes det ser litt "rart" ut at man ser den igjennom "luftehullene" i spoileren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Usikker, skal vel mest sannsynlig ikke vise frontplata bak der, men har ikke så veldig lyst å skjære hull i den... Om jeg gjør det blir det vel muligens laga luftekanaler bak mot bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Den nye looken er gull, digger den! Er felgene så "ille" at du føler du må ta ut boltene for å polere? Det tror jeg ikke jeg hadde orka. Har polert mellom mange ganger, selv om det er slitsomt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Hva bruker du for å polere mellom boltene? Ser for meg et en fluffy rundell eller noe kunne funka,men har ikke gjort så mye research rundt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Jeg har bare brukt mikrofiberklut, gromstoff, små fingre, tolmod og q-tips men har sett på en sånn "powerball" som er myk, og kan festes på drill. Tror kanskje det hadde vært en idee å prøvd. Meguiars sin var det jeg så på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Skjønner....vet ikke om jeg har så mye tålmod.. hva gromstoff bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Det gjorde seg med "retro-skilter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet April 22, 2013 Share Skrevet April 22, 2013 liker meguiars hot wheels. Hadde swissvax sitt alu polerings produkt en stund, men likte hotwheels bedere. Syns også det virker som at hot wheels legger igjenn et slags beskyttende lag. Felger polert me hot wheels er i hvertfall mye enklere å rengjøre enn feks felger polert med autosol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 Det gjorde seg med "retro-skilter" Ja det synes jeg også!.. liker meguiars hot wheels. Hadde swissvax sitt alu polerings produkt en stund, men likte hotwheels bedere. Syns også det virker som at hot wheels legger igjenn et slags beskyttende lag. Felger polert me hot wheels er i hvertfall mye enklere å rengjøre enn feks felger polert med autosol Ok,har du prøvd det flytende stoffet fra gasolin? Bruker du rundell og maskin på meguiars eller er det håndpolish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 syns det så mye mer riktig ut med 4 lykter! bra valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå