Gå til innhold

Jås sin E21

Jås
 Share

Anbefalte innlegg

de nye bbs muttrene kommer til å gjøre mye med felgene, flott :)

Ja de gjor seg..:) Men felgene trenger egentlig litt pleie for å bli tipp topp igjen, vet ikke om jeg orker ta ut skruene for å polere igjen....hehe...:)

Såg du også hadde skaffa deg nye muttrer,du har noen fete felger der altså!..:)

Blir bare bedre og bedre dette.. :-)

Takker..:)

Har fått igjen skilta og fått de på bilen..DET gjorde seg synes vertfall jeg..:)

Nå står den ferdig rubba og polert bortsett fra siste finishen, sliter med å avslutte uten holos med roterende maskin så har bestilt meg ei DA-maskin og håper den ordner biffen.

IMG_8007_zps0f62023c.jpg

IMG_8006_zps1eeef24c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, skal vel mest sannsynlig ikke vise frontplata bak der, men har ikke så veldig lyst å skjære hull i den... Om jeg gjør det blir det vel muligens laga luftekanaler bak mot bremsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker meguiars hot wheels. Hadde swissvax sitt alu polerings produkt en stund, men likte hotwheels bedere. Syns også det virker som at hot wheels legger igjenn et slags beskyttende lag. Felger polert me hot wheels er i hvertfall mye enklere å rengjøre enn feks felger polert med autosol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde seg med "retro-skilter" :-)

Ja det synes jeg også!..:)

liker meguiars hot wheels. Hadde swissvax sitt alu polerings produkt en stund, men likte hotwheels bedere. Syns også det virker som at hot wheels legger igjenn et slags beskyttende lag. Felger polert me hot wheels er i hvertfall mye enklere å rengjøre enn feks felger polert med autosol :)

Ok,har du prøvd det flytende stoffet fra gasolin? Bruker du rundell og maskin på meguiars eller er det håndpolish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...