asv Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Ser bedre ut IRL altså? Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er smålig skeptisk til de doble lyktene... Ser mer klassisk ut, mindre rampette? Er nok bare en vanesak, bilen er fortsatt forferdelig pen! Selv seks lykter i front hadde ikke fått meg til å misslike denne Jeg mener det, men du trenger jo ikke ta mitt ord for det. Regner med at han tar den med seg på treff på onsdag Eller hur? Så får du sett med egne øyne!
Larsinnj Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Ser meget bra ut! Den er lagret i "inspirasjonsmappen" på pc'en min til jeg skal til med min egen!
Jås Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Ser meget bra ut! Den er lagret i "inspirasjonsmappen" på pc'en min til jeg skal til med min egen! Det må jeg jo ta som et kompliment!! Og ja,bilen har tenkt seg en tur på treff 1.mai,den står bare og gleder seg i garasjen..
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Bah, kommer til og se ut som en mugla ost E30`n ser jeg
Jås Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 Bah, kommer til og se ut som en mugla ost E30`n ser jeg Hah,hvordan da? Ser da vel bra ut den?..
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 På bilder ser det bra ut ja Men jeg klarer ikke hente opp fargen igjen på bl.a skallet på fremfanger.. Så den er "blass" Må vel en hellakkering til etterhvert, skal man hevde seg i finnish!
Jås Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 På bilder ser det bra ut ja Men jeg klarer ikke hente opp fargen igjen på bl.a skallet på fremfanger.. Så den er "blass" Må vel en hellakkering til etterhvert, skal man hevde seg i finnish! Aahh,slik ja...har du prøvd med litt grovere rubbing? Tenker nok bilen din får mye oppmerksomhet selv om den ikke er blankest...
Jørgen Lie Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Nei, har ikke turt Har handlet poleringsmaskin, samt noe meguiars, men for ikke å ødelegge heeele greia, så venter jeg til etter treffet før jeg prøver meg:) Håper noen liker den i alle fall:) Gleder meg! ....og ser frem til og se baby-haien irl med leppe og nye lykter
propan Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Særs pen bil Og dobble lykter og eksos er e21 etter min mening. Jeg har vært så gal at jeg til og med har handla 4 gule til min... Så får vi se hvordan det blir også.
haybimmsen Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 såg den på treffet idag. den e finere i virkeligheten
BMW E30 325 Skrevet Mai 1, 2013 Skrevet Mai 1, 2013 Beste modifiserte før 90 var gøy å se den igjenn, og gratulerer med pokal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå