Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser bedre ut IRL altså? Jeg skal være den første til å innrømme at jeg er smålig skeptisk til de doble lyktene... Ser mer klassisk ut, mindre rampette? Er nok bare en vanesak, bilen er fortsatt forferdelig pen! Selv seks lykter i front hadde ikke fått meg til å misslike denne :P

Jeg mener det, men du trenger jo ikke ta mitt ord for det. Regner med at han tar den med seg på treff på onsdag :P Eller hur? Så får du sett med egne øyne! :)

Skrevet
Ser meget bra ut! :D Den er lagret i "inspirasjonsmappen" på pc'en min til jeg skal til med min egen! ;):beer:

Det må jeg jo ta som et kompliment!! :)

Og ja,bilen har tenkt seg en tur på treff 1.mai,den står bare og gleder seg i garasjen..;)

Skrevet

På bilder ser det bra ut ja :) Men jeg klarer ikke hente opp fargen igjen på bl.a skallet på fremfanger.. Så den er "blass" :( Må vel en hellakkering til etterhvert, skal man hevde seg i finnish!

Skrevet
På bilder ser det bra ut ja :) Men jeg klarer ikke hente opp fargen igjen på bl.a skallet på fremfanger.. Så den er "blass" :( Må vel en hellakkering til etterhvert, skal man hevde seg i finnish!

Aahh,slik ja...har du prøvd med litt grovere rubbing? Tenker nok bilen din får mye oppmerksomhet selv om den ikke er blankest...;)

Skrevet

Nei, har ikke turt :lol: Har handlet poleringsmaskin, samt noe meguiars, men for ikke å ødelegge heeele greia, så venter jeg til etter treffet før jeg prøver meg:) Håper noen liker den i alle fall:) Gleder meg!

....og ser frem til og se baby-haien irl med leppe og nye lykter 8)

Skrevet

Særs pen bil :)

Og dobble lykter og eksos er e21 etter min mening. Jeg har vært så gal at jeg til og med har handla 4 gule til min...

Så får vi se hvordan det blir også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...