Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 denne filmen er det flere tråder om vet jeg. men denne filmen har jeg ikke funnet her før. dette er fortsettelsen. de idiotene som setter bilen på hjula igjen tipper den jo feil vei. så de ødelegger jo hele høyre siden på bilen også. http://www.youtube.com/watch?v=PIWsrPt0 ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Haha, holdt på å spørre deg hvordan du vilel snudd bilen, men så skjønte jeg poenget ditt.. Hadde nok vert bedre for dempere osv også å snudd den den opp mot skråningen igjen samme vei som den første gikk rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 jepp. den veltet jo til venstre. da gikk venstre siden. hadde de veltet den tilbake hadde den liggi pa samme siden igjen istede for å rulle bilen vidre og ødelegge høyre side også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Bilen er ferdig uansett da... Er jo bare å stjele seg en ny/få en ny av pappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 kunne brukt deler. uansett tett å vrake den mer enn nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Hehe helt enig. Skikkelige profesorer det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 De hare jo alt bevist at de ikke en gang er i skuffen hvor den skarpeste kniven ligger så overrasker ikke at de snur den rundt på andre siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå