hav Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Hei Jeg må sjekke ut om bilen er M sport fra fabrikk eller ikke.Har dere noe tips hvordan jeg kan gjøre det ved å se på bilen? Jeg har ikke bilens regnr desverre..da hadde det vært mye enklere! Bilen har M ratt, M-tech pakke rundt hele bilen, M innstegningslister, M lister på bilen rundt. Målet er å vite om den har M sport understell fra fabrikk. Eventuelt om noen har forklaring på nøyaktig hva som er forskjellen hadde vært til stor hjelp. NB! Dette gjelder en E39 520i 2000 modell. Takker for hjelpen på forhånd! Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Forskjellen er vel bare dempere og fjærer, kanskje stabilisatorstag på noen modeller. Forøvrig kan du sjekke slikt med de siste 7 tegnene i chassinr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Forskjellen er vel bare dempere og fjærer, kanskje stabilisatorstag på noen modeller. Forøvrig kan du sjekke slikt med de siste 7 tegnene i chassinr. Hei Takker for svar, problemet ligger i akkurat det at jg ikke har vognkort,chassinr og regnr på bilen! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Chassinr må da kunne avleses på både bil og papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Chassinr må da kunne avleses på både bil og papirer? Hei Ja, selvfølgelig er det mulig.Men jeg har ikke tilgang på bilen,kun bilder! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghosterix Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 ring biltilsynet og be om reg.nr og chassisnr...for du har navn/adresse på eier?...det er bare å si at du må få sjekket opp historikk siden du vurderer kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 på min bmw 523 1997 med m understell er det tykkere stabilisatorstag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Ser at min E39 har betegnelse i utstyrsliste: M sportfahrwerk. Noen som kan utdype dette mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvor tykke er stabstagene dine, marius? Kjekt å vite, sjekke min egen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hei Her kommer det flere svar Jeg får reg nr imorgen så skal få sjekket det opp da. Mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå