Gå til innhold

Dirke opp bagasjeromslokket ?

oksen
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde akkurat ganske uflaks. Jeg skulle bare skifte cd i bagasjerommet også la jeg nøklene mine der mens jeg skiftet cd så lukket jeg igjen lokket uten og ta ut nøklene. :/

Er det mulig og dirke opp den låsen der ? Det er en 320 e46 99 mod. Kunne ønske bmw ikke lagde den knappen for og bare åpne bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på BMW. Ta med vognkort, id og chassinr. Så får du bestilt deg ny nøkkel. Mener og huske at de foretrekker pass når det gjelder ID.

Da gjør du det på den beste måten, i mine øyne. Og sålangt tråden går, ville jeg omformulert spørsmålet litt, alt som har med snakk ang. hjelp til "innbrudd" og slikt, er ulovlig på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falcken, viking, politiet og brannvesnet er noen av de som kan hjelpe deg, men om noen av disse skal gjøre det så må du vise legitimasjon og dokumenter på eierskap da, men det er jo fort gjort når de har fått opp bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring viking ja. har selv låst inne nøklene mine. om di stusser så er det bare å si at di skal å se papirer når du får hentet det ut av bilen. Slike ting tar 5 minutt for en erfaren vikng / falck mann og koster ikke noe særlig tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring viking ja. har selv låst inne nøklene mine. om di stusser så er det bare å si at di skal å se papirer når du får hentet det ut av bilen. Slike ting tar 5 minutt for en erfaren vikng / falck mann og koster ikke noe særlig tror jeg...

2 Ganger gratis veihjelp viss du er medlem i NAF. Tror di fleste forsikringsselskapa og har rabattavtaler rundt om.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...