Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Starte med: Elsker bilen din! Faen så gromt! :)

Synd med det som skjedde..

Få med de store karene og skrem de guttene til å betale :) .

(Med skremme, mener eg ikke noe vold) hehe.. Er folka store nok / mange nok så er det jo ikke noe stress ;) .

Evnt så kan du jo gå til foreldra til denne gutten og forklare situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg fikk stjålet anlegget i bilen en gang, og fikk et tips om hvem som hadde tatt det.

3-4 stk reiste hjem til "Per" og ringte på.

Faren åpnet døren og de spurte høflig om vedkommende var hjemme. Jada sier faren og ropte på han.

Per var vel såvidt rukket å nå dørterskelen før han ble dratt ut på plassen og skubbet litt rundt om, holdt fast og skreket litt til.

Faren fikk jo nesten like mye sjokk som Per og sto bare å skrek, helt til Per fikk stotret frem at han hadde anlegget....

Tror faren også ble litt flau over hendelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Ser ikke helt humoren med sånne russekrav.

Kjipt det der, men godt det kun var ruta som fikk smake da..for å se det positive i det negative :roll:

Enig i forslaget ditt..la de bolegutta dine stå å flekse litt foran de tullingene som gjorde det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sure greier det der...

Russekrav? Som i at det er en knuteregel som går på å knuse bilruter? Idiotisk... :roll:

Er du sikker på hvem gjerningspersonen(e) er, så synes jeg ikke det er mer enn rett og rimelig å ta en "prat" med dem, og evt økonomisk erstatning.

Godt du kjapt fikk orden på bakfangeren igjen.

Hvor mye må du ut med for lakk på frontfanger? Kunne tenkt meg å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at dette har noe med russekrav å gjøre! Brorsan er russ nå og har ikke hørt om den slags knute. Noen som har skjært opp dekka på russebilen hans i natt også. Er nok bare ren faenskap dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ordla meg nok litt feil. jeg mente; OM dette hadde vært et russekrav, så ville det vært til å spy av :)

jaja.. vet ikke hva lakkering av front kommer på, men forhør deg rundt der du bor. Tror det er viktig å la kun de aller "beste" ta jobben da jeg har hørt mye dårlig erfaringer rundt om ang. lakk.

kan gi deg nærmere info da jeg tar lakkeringen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjipt !!

Er du helt sikker på hvem det er, burde det være mulig å "komme til enighet" på et slags vis. Husk bare å forlange litt ekstra for bryderiet du unødvendig har blitt påført.

Har heller aldri hørt om at bilruteknusing er noe russekrav. Da bør det i så fall snarlig introduseres en knute for å ha pådratt seg juling i forbindelse med ødeleggelsen også !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så idiotiske folk skal være i disse vårtider jon. Synd med ruta, men bra det bare var den og ikke noe annet :?

Du ble fornøyd med lakken ja, må få se det en dag hvordan det ble. Lenge til du får igjen bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist. Ble forbannet selv her jeg sitter. Hvilket tiltak som skal gjoeres er ikke lett aa si, adrennalinet hadde nok tatt meg dit selv dersom jeg var helt sikker paa at det var de rette personene. Hvis det er feil folk saa hadde det vaert veldig dumt.

Jeg vasket bilen og pusset den med pusseskinn rett for jeg dro paa en liten tur til england. Rakk ikke kjoere den. Gleder meg til aa komme hjem til den. Jeg oppdaget at jeg har faatt et par riper da, bl.a en stygg ripe paa bakfanger. Jeg som aer saa forsiktig...kan ikke forstaa det men.

Hva skjedde paa banen da? Hvordan greide du aa faa ripe saa hoyt oppe? Bra det ikke gikk verre da... faar ha paa dsc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

raO - ja, det kan du si.. teit teit teit!

NA - ja, nesten like idiotisk som han suicidale afrikaneren i den blå peugeot'n på e6...

jiis.. for en type.. hehe!

morteym - ja, fyfeen. oi, england ja. hyggelig tur? :) riper har jeg fått også. sålenge det er en bil/bruksbil/kall det hva du vil,

så må man bare regne med litt slikt.

MEN antall riper blir jo sterkt redusert om man parkerer slik vi gjør (og sikkert de fleste andre med respekt for bilen sin).

parkere langt unna alle andre biler på kjøpesenter/ikea/parkeringsplasser osv.

jeg kom med rumpa litt ut av veien og traff en haug med gjørme (som selvfølgelig hadde en del småstein inni seg)

kjøre på bane med dsc?? hehe:P

mararius - hehe.. "som bare er ute etter å lage kvaæelm!"... hehe.sant sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ufattelig trist med den ruta..

Jeg hadde nok tatt med meg en av de bøse gutta, latt han stå litt i bakgrunnen, sånn at han ikke blir brukt som et direkte pressmiddel mot den lille russegutten, og så forklare han at han skal få en sjanse til å ordne opp for seg. Forhåpentligvis skjønner han at du med det mener at om han ikke tar muligheten, kan han fort ende opp med litt bank. Er i prinsippet litt imot vold, men i sånne situasjoner har han jo gjort seg fortjent til det! Dessuten er sjansen stor for at han faktisk angrer noe jævlig på det hele, at det er gjort i grusefylla, kanskje at det var et uhell (hvordan nå enn det skal gå til) men tør ikke helt stå frem. Uansett så tror jeg det er best å snakke rolig til han, gi han en sjanse til å gjøre opp for seg, før du kommer med noe direkte trusler mot helsa hans!

Men det er jo opp til deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...