Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

morteym: den ga jeg vel ca 1000nok for tror jeg. Kjøpt på ebay. Ja, filme du også? Skal vi filme litt sammen?? ? :D

bimmersimen: her handles det inn litt ,men ikke så mye. Er snart ferdig med handlingen.. Nå er det bare kjøringen som er i fokus :P

Så fort veiene er "kjørbare" med nedslitte vinterdekk, skal jeg hente bilen fra vinterlagring :D

Da skal fronten og csl diff. lakkeres..Senk skal monteres, felga skal på og eugodkjenning utføres.. Er ikke våren en herlig tid?? :)

Så skal Kenneth Nilsen/ Whiplash bruke 3-4dager på bilen.. Det resultatet kommer nok til å bli veldig bra.. (For de som ikek har hørt om han, så er han en av norges beste på bilpleie/detailing)

Jeg viste han disse klippene og han sa at resultatet ville bli minst like bra om ikke bedre.. :shock:

Fyldig bildemontasje legges ut da han starter behandlingene. Om han får til resultat i nærheten av disse to klippene, så har jeg god grunn til å glede meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jeg tror nok samtlige på bimmers gleder seg til våren :)

Jeg tenker ikke bare bil, men våren er jo den deiligste årstiden.

Kjørte på e6 idag og jeg fikk sjokk! Det er jo helt tørre veier!! Det var jeg ikke klar over. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til våren, Anders.. men i hue mitt, så er våren allerede her :D :D :D

hehe.

var og kjørte bilen idag. Første tur på 9måneder :) Hvertfall med meg som sjåfør.

En dårlig nyhet:Batteriet er ødelagt, så måtte ha starthjelp.

En god nyhet: bilen oppførte seg akkurat som da jeg vinterparkerte den.

Filmet også litt akselerasjon... :D

Låner en kollegga sin 09mod 318 e90 denne helga, så selve turen dit bilen står lagret var bare kos. ,,,men må innrømme at kjøre-smilet mitt ble betraktelig bredere da jeg satte meg inn i ///M'en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Vært på Hamar i kveld Jon? :) Det vet jeg at du har, for jeg så deg. Og du så meg...

hehe, ja jeg så deg, men var ikke 100% sikker. Var på vei til å parkere for dagen, men ventet litt i tilfelle du stoppet for en prat :)

(men det gjorde du ikke, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...