Gå til innhold

S: BMW M3 E46 ESS - "csl-makeover"


jonr-
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil heller si at den tråden med detailingen er bare positivt for salg. De fleste biler får vel aldri i sin levetid oppleve en slik grundig shinings. Og de fleste vil vel heller ikke betale så mye for en slik jobb heller (har ikke snøring på prisen her altså, men kan tenke meg...).

Blir vel som regel en kjapp håndpolering med Turtle i garasjen før salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 744
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Haug: Blir en vel så morsom erstatter, ja :D.

Boost: Jeg kan muligens ordne litt billig pris for deg, om du tar deg en tur til Hamar ;) Mener Kenneth Nilsen tar 6-8000kr for en full behandling. Jeg betalte vel mellom 4-5tusen, om jeg ikke husker feil.

Bilen selges fortsatt. Er et par interessenter, men jeg jubler ikke før penga er på bordet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Enten er min m3 overpriset, ellers så kjøper ikke folk m3 på vinterstid..

:/

Det blir en del snacks til bilen nå, da... :D

Kanskje blir den mer lettsolgt, pluss at om salget går like treigt utover, så får jeg beholdt bilen samtidig som jeg får litt "nybil-forelskelse" igjen :P

-Carbon csl bakluke

- carbon panser

- carbon nyrer

-carbon haifinne

- matt svart grill

- csl frontfanger

vurderer å IKKE lakkere delene. Håper på at carbonen ikke blir "for flashy/billig" på bilens farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å IKKE lakkere delene. Håper på at carbonen ikke blir "for flashy/billig" på bilens farge.

Blæh. Du må jo lakkere luka og panseret!

Den kommer til å bli sinnsykt stilig med disse delene. Moro moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er min m3 overpriset, ellers så kjøper ikke folk m3 på vinterstid..

:/

Det blir en del snacks til bilen nå, da... :D

Kanskje blir den mer lettsolgt, pluss at om salget går like treigt utover, så får jeg beholdt bilen samtidig som jeg får litt "nybil-forelskelse" igjen :P

-Carbon csl bakluke

- carbon panser

- carbon nyrer

-carbon haifinne

- matt svart grill

- csl frontfanger

vurderer å IKKE lakkere delene. Håper på at carbonen ikke blir "for flashy/billig" på bilens farge.

Tipper den blir mer lettsolgt om du peller av alt utstyret som ikke er originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo IKKE montert dette enda da.

Tenker på alt det som allerede er montert...

Enig. Skal den være mer lettsolgt er monteringen av disse tingene i tillegg et definitivt feiltrinn mener jeg. De som har penger til en slik bil er stort sett ikke i lave 20-årsalderen. Han som kjøpte min E46 M3 var vel noe sånn som 45, og de er garantert ikke ute etter en bil full av karbon, men en pen orginal bil med servicehistorikk.

Som du nevner er det nok allerede litt for mye allerede, men at bilen er velholdt og fin er det ingen tvil om.

Prisen må uansett ned. Opp mot 600.000 kroner for en E46 M3 er fantasipris. Påkostet eller ei. Desverre gir en kjøper blanke i om det er brukt 30.000 eller 250.000 på bilen de siste årene - de pengene får man aldri igjen i salgsprisen.

Jeg ble til slutt drittlei min og solgte den for 400.000 (da var det forestående påkost på 50.000 som var trukket fra prisen). Denne er sikkert hakket vassere enn den jeg hadde, men at den er verdt 175.000 mer er ikke tema en gang. Ta en titt på hva de andre ligger ute til, så ser man hva som kanskje er mer riktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke glemme at denne bilen har gått en god del mindre enn gj.snittet av de som ligger ute, så jeg synes ikke prisen han forlanger kan kalles en fantasipris mtp. den totale "pakka" du får ved kjøp av denne bilen.

Det er nok i all hovedsak kompressoren som gjør at den er litt tungsolgt, så alt faller tilbake på det med å treffe på den rette kjøperen når det gjelder salg av en såpass spesiell bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...