flanders Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 du kan jo bare kjöre bak bilen med et tau i mellom. (Liksom taue), kommer det noen,politi, bil.tils. Så bare setter du den i n og bare henger med. Til dere stopper
Lars89 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Er bremser uten at motoren sviver også, må bare ha en jævli sterk venstrefot (prøvd ) Sitter det ikke noen skilter på bilen da? Eller er det personlige skilt i statene? Hvis den står på skilter ville jeg bare kjørt. Bare ikke kræsj Eller bruk henger. Er noe dritt å taue midt i trafikken
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 så lenge bilen er igang så skal det ikke være noe problem å taue, for da går oljepumpe osv.. hva f.. skal man gjøre om man triller ned en bakke i 120 i nøytral? du kan godt ringe og sjekke med bmw men, så lenge motoren er igang så skal det ikke være no stress og taue..
Sjøbuse Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 jeg har trillet men min i neutral før jeg. ned bakker og lignende mens motor går. er jo samme som og taue den det.
Raymond Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 ja, så lenge motor er igang så skal jo kassa ha kjøling om ikke burde det stå stor advarsel om at man IKKE skal trille i nøytral ned bakker osv..
Haug530D Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 E34 med automat kan du taue i 70 km/t mener jeg og opp til 150km eller hva det var, står i instruksjons boken
Vmaxx Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Ja det er personlige skilter i USA.. hmm, skal vurdere dette litt, takker for alle svar!
Steffen89 Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Det må jo være en lett match å hente den på henger.... da har du forsikring som gjelder for deg, og ikke minst andre... der blir en vel saksøkt i hue og ræva om en gjør noe galt...
Vmaxx Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Skrevet Januar 29, 2009 Ordna seg det, Er ENDELIG blitt BMW eier igjen<3 (hvertfall en jeg kan kjøre her borte) ! Viste seg at man kunne kjøre den likevel, hvis bilen var forsikret, og det var den jo, bare ikke på meg.. men det dreit jeg i, så ny står englebarnet på parkeringsplassen hos meg Bilder kommer!
Raymond Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 skal man ikke ifølge nye regler ha prøveskilt uansett når man tauer?
Gunnar Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 jeg har trillet men min i neutral før jeg. ned bakker og lignende mens motor går. er jo samme som og taue den det. Det frarådes STERKT å dra kassa over i nøytral i fart! Det er masse historier om ras på amerikanske E38-forum, og der er dette et sentralt punkt på hva man IKKE skal gjøre.
Gunnar Skrevet Januar 29, 2009 Skrevet Januar 29, 2009 Skal kanskje kjøpe en 740, problemet er at den står litt langt unna og jeg skal å se på den først, hadde jeg kunnet tauet den hadde jeg betalt og tatt den med meg hjem på dagen.Men siden den må registreres og forsikring må kjøpes først blir det litt for ulovlig å kjøre den hjem uten forsikring og registrering, derfor jeg vurderte å taue den slik at jeg kunne ta den med meg hjem og fikset alt det uten å dra to turer... Vet ikke om dette ble helt bra forklart men prøvde hvertfall Er det plutselig lovlig å ha den på veien fordi den taues da? Det er det ikke i Norge. Det eneste man kan kjøre med bak på bilen uten skilter/forsikring er det som anses å være anleggsredskap (f.eks. hengerlift). De er ikke pålagt registreringskrav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå