Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bestille meg felger til V8`ern fra USA og har i den forbindelse et spørsmål. Når jeg legger inn bestillingen får jeg beskjed om å legge inn ZIP koden. Har prøvd med postnumret mitt men det gikk ikke. Så prøvde jeg med N-postnumret men det gikk heller ikke. Hva skal jeg skrive???

Skrevet

Tror ikke du skal skrive noe som helst. ZIPcode er vel det amerikanske svaret på våre postnummer. Hvis det ikke er et felt for countrycode, tror jeg du må sende en mail til firmaet og bestille...

Skrevet

Om det ikke betyr noe for hvor de sender leveransen (om det er bare for å bekrefte at det er en ordentlig person), så prøv 90064 eller lignende.

:)

Skrevet
Spesielt hvis du ringer det norske nummeret er kanskje ikke det så overraskende! :wink:

Nei, men tenkte jeg skulle presisere det, da firmanavnet og domenenavnet ikke akkurat tyder på at det er et norsk firma vi snakker om :)

Skrevet
Jeg har ikke mulighet til å velge land først... HVa er hensikten med å fylle inn disse to feltene? Er det til den postadressen de sender pakken eller? Skjønner ikke dette jeg...

Da sender de neppe utenfor USA...

Skrevet

Hadde også problem en gang med den samme zip code. Ringte banken men de viste heller ikke, utrulig. Mener jeg la inn bypost nummret og det ble godtatt.

Skrevet

Du kan jo ta kontakt med Vmaxx på forumet. Han er i USA for tiden. Kanskje han kan kjøpe for deg og så ordner dere med frakt over dammen?

Skrevet

Om ikke annet ordner seg så bruk jetcarrier! Du får en postboks i USA varene sendes til, og så sender jetcarrier varene til deg i Norge. Enklere blir det nesten ikke.

Setningen "Kan ikke sendes til Norge" er ikke lenger en gyldig setning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...