Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ranet ett par banker, lastet ned ekstra mye piratkopier og banket opp noen uteliggere :D

litt av en time :D

nei tror ikke de får stort utav en og en halv times streik,

men hvis politiet streiker serlig lenger så kan det få veldig fatale følger :(

Skrevet

Har hørt rykte om megaburnout utenfor et lensmannskontor i ei lita bygd på Østlandet..

Skrevet
Har hørt rykte om megaburnout utenfor et lensmannskontor i ei lita bygd på Østlandet..

hehe, hørt noen rykter angående noe lignende aktivitet jeg også :wink:

Spørs om det er samme sted vi tenker på da..

Skrevet

Konge :lol:

Skulle egentlig ha benytta sjansen til å kjørt litt uten lappen i dag jeg da 8)

Skrevet

Sett på en helt annen side, så støtter jeg politiets strek fullt ut..Skal liksom ikke ha samme rettigheter som folk flest!?

Overtidssbestemmelser? Ja, for alle yrkesgrupper foruten politiet, siden vi ikke har råd til å ansette flere av dem :roll: herregud så dumt

Skrevet
Sett på en helt annen side, så støtter jeg politiets strek fullt ut..Skal liksom ikke ha samme rettigheter som folk flest!?

Overtidssbestemmelser? Ja, for alle yrkesgrupper foruten politiet, siden vi ikke har råd til å ansette flere av dem :roll: herregud så dumt

Ikke ha råd til å ansette flere av dem er en ting, men mange slutter faktisk også pga. de mener lønna er for lav i forhold til risikoen de utsetter seg for og det er jeg faktisk enig med dem i. Kriminaliteten i Norge har hardnet til de senere årene og mye tyder på at dette vil forverre seg med årene som kommer.

Skrevet

arne johannesen, leder for politienes fellesforbund provoserer meg noe så syyykt, får lyst til å kaste tven ut av vinduet hver gang jeg ser han aaargg :@:@

Skrevet

Ja, det er så sant som man kan si det Torbjørn..Gjennomsnittslønna til en politimann er riktignok god sett opp mot folkegjennomsnittet, men de har en utrolig viktig og faktisk talt risikofyllt jobb, og vi greier oss IKKE uten dem. Noen som husker i hodet hvor mange politimenn som faktisk blir alvorlig truet i løpet av sin "karriere"? Ikke rent få..

"Purken" har visstnok vist seg som noen rene rævhull mot meg ett par ganger, (det betyr ikke at jeg tror all politi er bad politi, jeg har flere gode erfaringer med dem enn dårlige...) men politiet har aldri gjort noe som gjør at de fortjener å få rettighetene revet bort fra dem.

Skrevet

Ikke ha råd til å ansette flere av dem er en ting, men mange slutter faktisk også pga. de mener lønna er for lav i forhold til risikoen de utsetter seg for og det er jeg faktisk enig med dem i. Kriminaliteten i Norge har hardnet til de senere årene og mye tyder på at dette vil forverre seg med årene som kommer.

er rart folk vil utdanne seg til politi når de på forhånd vet at lønna er for dårlig!!

Skrevet

Jeg har jobbet på anlegg før ryggen takka for seg :? (26 år)

jeg tjente som 19 åring 450000,-i året :D politiet har grunn lønn på rubdt 320000,-litt forskjell ja;)og takk for det!skulle litt ville vesten igjen;)har vært samme opplegget;)siden det tar 4,5 timer til politiet er på åstedet :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...