Willersrud Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Som i overskriften. slenger inn linken til annonsen på finn jeg. http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... l&tot=null Har også svarte Intereørlister. til automat med hull til cruicekontrol bryter. Svarte skinn dørtrekk Nye hjulager bak alt av deksler og taktrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Selger du bare samlet eller hver for seg? Interessert i frontfanger og lister.Evt bare frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Selger du bare samlet eller hver for seg? Interessert i frontfanger og lister.Evt bare frontfanger. Kan det hver for seg også Komplett framfanger vil jeg da ha 3500 for, betalte 5000 for den ny:) og 1100 for list sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 1100kr for M-tech sidelistene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hvor mye for bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Passer bakfangeren på touring'ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 1100 for listene ja:) bakfanger vil jeg ha 3000 for, og denne passer ikke touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaupås'n Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Jeg gir deg ett bud på 2500 for den bakfangeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Jeg gir deg ett bud på 2500 for den bakfangeren da det er notert, blir kansje litt i frakt om den skal til bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Da var frontfanger solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Mye for kun lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Mye for kun lister? M listene vil jeg ha 1100 for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 passer listene touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Btw hva skal du ha for lista på koffertlokket...? Kunne jo ha spurt deg når du var her med frontfangeren igår men tenkte ikke på det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 passer listene touring? Ja de er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå