viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Men hva andre syntes spiller jo ingen rolle, for du er jo min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Må da være noe positivt i din lille "hobby" Det negative var at nå har du jo faktisk sett meg Bilder blir aldri bra...... Hehe, synes ikke du så så verst ut jeg, men når det er sagt så har jeg samboer og 2 barn, bare sånn at du ikke tror jeg er noen kikker altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe...ble litt OT i denne tråden ja..! Kule bilder med den hvite s14'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Pleier og bli OT når Monica og jeg begynner i en tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe...ble litt OT i denne tråden ja..! Kule bilder med den hvite s14'en... Hehe, stakkars Viplash sin 730 får jo ikke noe oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe...ble litt OT i denne tråden ja..! Kule bilder med den hvite s14'en... Har tatt poenget Men det blir noe helt annet en å legge ut "se så forbanna digg jeg er a gutter" bilder SELV. Uskyldige bilder andre har tatt fra feks treff blir noe annet! den hvite s14 er 3-4 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hehe, stakkars Viplash sin 730 får jo ikke noe oppmerksomhet. Tror ikke det spiller noen rolle for viplash, ikke så lenge han får oppmerksomhet av Monica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Hehe, stakkars Viplash sin 730 får jo ikke noe oppmerksomhet. Tror ikke det spiller noen rolle for viplash, ikke så lenge han får oppmerksomhet av Monica Noen i fra BMW CCN Vestfold måtte jo "selvfølgelig" dra dette videre fra Valle Hovin og inn her. hehe... Sjokkerende er det ikke Richie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hehe, stakkars Viplash sin 730 får jo ikke noe oppmerksomhet. Tror ikke det spiller noen rolle for viplash, ikke så lenge han får oppmerksomhet av Monica Noen i fra BMW CCN Vestfold måtte jo "selvfølgelig" dra dette videre fra Valle Hovin og inn her. hehe... Sjokkerende er det ikke Richie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe...ble litt OT i denne tråden ja..! Kule bilder med den hvite s14'en... Har tatt poenget Men det blir noe helt annet en å legge ut "se så forbanna digg jeg er a gutter" bilder SELV. Uskyldige bilder andre har tatt fra feks treff blir noe annet! den hvite s14 er 3-4 år gammel hehe...ja enig! Blir jo fort litt mas på et "gutteforum".. Hadde nok ikke brydd meg noe, hadde det ikke vært for hva Haug523 sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jøss, virker som jeg skulle droppet utdrikningslag på lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Jøss, virker som jeg skulle droppet utdrikningslag på lørdag.. Tror det var greit du var der jeg Kai. De andre Vestfold gutta klarte seg MEGET godt uten ditt selskap på dette emnet. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Tviler ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Har vel aldri oppfattet noe på dette forumet som mas fra "dere" ang bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvis du vil ha billige hvite blinklys på skjermene, har jeg et pent brukt sett liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå