Gå til innhold

Viplash sin E32 730iA

viplash
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må da være noe positivt i din lille "hobby" ;)

Det negative var at nå har du jo faktisk sett meg ;) Bilder blir aldri bra......

Hehe, synes ikke du så så verst ut jeg, men når det er sagt så har jeg samboer og 2 barn, bare sånn at du ikke tror jeg er noen kikker altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ble litt OT i denne tråden ja..! Kule bilder med den hvite s14'en... :wink:

Har tatt poenget ;)

Men det blir noe helt annet en å legge ut "se så forbanna digg jeg er a gutter" bilder SELV. Uskyldige bilder andre har tatt fra feks treff blir noe annet!

den hvite s14 er 3-4 år gammel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars Viplash sin 730 får jo ikke noe oppmerksomhet.

Tror ikke det spiller noen rolle for viplash, ikke så lenge han får oppmerksomhet av Monica :P

Noen i fra BMW CCN Vestfold måtte jo "selvfølgelig" dra dette videre fra Valle Hovin og inn her. hehe... Sjokkerende er det ikke Richie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stakkars Viplash sin 730 får jo ikke noe oppmerksomhet.

Tror ikke det spiller noen rolle for viplash, ikke så lenge han får oppmerksomhet av Monica :P

Noen i fra BMW CCN Vestfold måtte jo "selvfølgelig" dra dette videre fra Valle Hovin og inn her. hehe... Sjokkerende er det ikke Richie ;)

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ble litt OT i denne tråden ja..! Kule bilder med den hvite s14'en... :wink:

Har tatt poenget ;)

Men det blir noe helt annet en å legge ut "se så forbanna digg jeg er a gutter" bilder SELV. Uskyldige bilder andre har tatt fra feks treff blir noe annet!

den hvite s14 er 3-4 år gammel ;)

hehe...ja enig! Blir jo fort litt mas på et "gutteforum".. Hadde nok ikke brydd meg noe, hadde det ikke vært for hva Haug523 sa.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...