Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det du sier er at du kjørte til statoil og drakk øl? I såfall håper jeg ingen her gir deg noen råd i det hele tatt som hjelper deg med å beholde lappen. Regner med at alle her inne er enige i at vi ikke vil ha sånne som deg på veien

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skriver ikke her for at noen skal dømme meg på noen slags måte, vet jævlig godt at det jeg gjorde var en tabbe og jeg har ikke lyst til å gjenta det på noen måte. og grunnen bak dette er det ingen inne her som vet en dritt om heller.

Skrevet

grunnen til det er min sak trenger ikke lange ut om livet mitt her. alle gjør noen tabber og det har jeg også gjort men alle gjør tabber bare at noen gjør større tabber enn andre men du trenger søren ikke dømme meg fordi jeg har gjort en stor en.

Skrevet

Neida, for all del. Men har man gjort noe sånt som dette synes jeg straffen er fortjent. Ingen har rett til å utsette andres liv for fare ved å kjøre rusa. Det er bare min mening. Vil andre hjelpe deg med dette må de selvsagt bare kjøre på

Skrevet

Det er veldig veldig enkelt. Ikke sitt i førersetet når du har drukket.

Må si meg enig med det. Noe sier meg at det at dette skjedde på en bensinstasjon, av politiets jurister vil bli tolket som at bilen var blitt kjørt dit av en alkoholpåvirket fører...

Skrevet

noen andre kan rent teoretisk ha kjørt den dit og jeg satt meg i for varme og musikk. ellers kan jeg altids være sinnsyk i gjerningsøyeblikket og litt til vanlig også :lol:

Skrevet

Du må i retten. Og så må du få juryen til å tro på at du ikke kjørte bilen i fylla. Er det ikke omtrent sånn det virker?

Moralpreken har lite for seg, tror nok ikke at du trenger noen til å minne deg på at du har vært dum. Lykke til!

Skrevet
noen andre kan rent teoretisk ha kjørt den dit og jeg satt meg i for varme og musikk.

Ikke bare teoretisk; akkurat det der skjer nok også. Og som perik er inne på, avgjøres utfallet av hvilken versjon retten velger å tro på.:)

Skrevet

er det ikke uskyldig til motsatte er bevist? med vekt på at de må bevise det.. ved enten vitner eller at dem selv har sett det. som dem ikke har

Skrevet
er det ikke uskyldig til motsatte er bevist? med vekt på at de må bevise det.. ved enten vitner eller at dem selv har sett det. som dem ikke har

Du er uskyldig til det motsatte er bevist, men du må huske på at det holder å ha intensjoner om å kjøre i påvirket tilstand og det er nok dette du i tilfellet ditt blir dømt for.

:wink:

Skrevet

Ja, men poenget er vel at motoren var i gang og var varm, ergo han kan ha kjørt eller hadde planer om å kjøre. Dermed blir det ord mot ord og da vinner myndighetene/politiet nesten uansett...

Spør innpå Bilforumet.net. De har egen juridisk del :wink:

Skrevet

Er vel sjelden du kommer noen vei med å nekte på en sak som dette.....er vel bedre og legge seg flat og innrømme tabben du har gjort - noe du forsåvidt har gjort her på forumet - at folk ikke skal dømme deg er greit for deg å si.....dømt blir du nok uansett men ikke av oss vanlig menige - nok historier om fulle folk som kjører ned uskyldige...så min sympati vil du uansett ikke få samme hvilke problemer som førte deg i uføre.

Skrevet

Er vel så og si sikkert at du ikke slipper unna. Og såklart er det riktig. Men,du gjør det forhåpentligvis aldri igjen..

Det gikk jo bra, du skadet ikke deg eller andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...