Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer bilder av min E34 etter hvert..det er snakk om en 1991 mod 520I 24v. (Chippa )Bilen er senket 30mm,sports eksos, 4x "16 alu..Rekaro seter,gt ratt,el vinduer framme og el soltak,sentral låsbilen er tysk import i 1996, og har rullet 308000km..Prislappen var 7000kr..vmx4lkatraf5cq79h3y2.jpgv85enfsdtyqp8t5lntrw.jpg1yzemuocqjn98or1m9cy.jpgmnxyxw47tld2illw00ro.jpgb75xcjs35nppulfe18ku.jpg

Skrevet
Bare et lite spm som jeg ikke helt vet om passer inn her men prøver. Jeg har en 316i e36 er det en mulighet og chippe den? Den har gått 150 000.

Bare et lite svar som jeg ikke helt vet om passer inn her men prøver. Ja det går an.

Skrevet
Bare et lite spm som jeg ikke helt vet om passer inn her men prøver. Jeg har en 316i e36 er det en mulighet og chippe den? Den har gått 150 000.

Bare et lite svar som jeg ikke helt vet om passer inn her men prøver. Ja det går an.

Bare ett litt annet svar i tilegg, er det bortkastede penger, JA! det eneste du oppår er å flytte turtallsperren litt.

Skrevet

Til den prisen, er det nok et fint utgangspunkt for en bra bil etterhvert. Regner med den skal fiffes opp litt med tiden? Få rensket den for rust, fikset det som trengs i karroseri og noen feite kantfelger, så er du der :D E34 blir flotte biler med de rette modifikasjonene.

6m9vhbxsngasuyhsdqn0.jpg

qkjrukfr8wd13o9wwz0u.jpg

Skrevet

skal fiffes opp litt ettervert...men går med bare en funksjonibel hand for tiden pga av en oprasjon...så nerme mai tenker jeg det begynner og skje ting med bilen :)

• 2 weeks later...
Skrevet

En liten oppdatering...Nå har jeg fått bytta alle skiver og klosser,pluss nytt senke sett! begge fjærene bak var knekt på 2 plasser...utrolig...salting av vei suger...har nå igjenn å bytte styrkule høyre fram og få senking i vognkort for og få den godkjennt..

Bensin pumpa tok kvelden mandags morgen...fikk nå endelig fiksa problemet i går..men da jeg skulle starte gikk bilen som den selv hadde tenkt det..så etter mye tenking og kondensfjerner sjekka jeg lmm...og gjett om ikke bilen gikk som bare pokker etter jeg fant ut at lmm var gåen...fikk åpna lmm og tørka den for vann...så nå går bilen som pokker,men må nokk bytte lmm da den fusker litt på tomgang osv....litt av ein bil uke !

Må også komme med STOR takk til j.hofstad for all hjelp over tlf :) takk og takk..

Mvh Daniel

Skrevet

Bare ett litt annet svar i tilegg, er det bortkastede penger, JA! det eneste du oppår er å flytte turtallsperren litt.

Det er ikke min erfaring...

Skrevet
En liten oppdatering...Nå har jeg fått bytta alle skiver og klosser,pluss nytt senke sett! begge fjærene bak var knekt på 2 plasser...utrolig...salting av vei suger...har nå igjenn å bytte styrkule høyre fram og få senking i vognkort for og få den godkjennt..

Bensin pumpa tok kvelden mandags morgen...fikk nå endelig fiksa problemet i går..men da jeg skulle starte gikk bilen som den selv hadde tenkt det..så etter mye tenking og kondensfjerner sjekka jeg lmm...og gjett om ikke bilen gikk som bare pokker etter jeg fant ut at lmm var gåen...fikk åpna lmm og tørka den for vann...så nå går bilen som pokker,men må nokk bytte lmm da den fusker litt på tomgang osv....litt av ein bil uke !

Må også komme med STOR takk til j.hofstad for all hjelp over tlf :) takk og takk..

Mvh Daniel

Ikke noe problem :D

Er ikke bare du som ringer...

Men synes det er hyggelig hvis jeg kan hjelpe uansett.

Skrevet
Til den prisen, er det nok et fint utgangspunkt for en bra bil etterhvert. Regner med den skal fiffes opp litt med tiden? Få rensket den for rust, fikset det som trengs i karroseri og noen feite kantfelger, så er du der :D E34 blir flotte biler med de rette modifikasjonene.

6m9vhbxsngasuyhsdqn0.jpg

qkjrukfr8wd13o9wwz0u.jpg

Og nå har jeg tilfeldigvis slike org bremseluftere kompl til salgs :D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...