Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Planlegger å kjøpe e36 cab. og lurer da på skal kjøpe el.cab eller manuelt cab.? og hva er forskjell?

kjøp el cab. mye lettere å få opp taket hvis det skulle begynne å regne. men har ikke prøvd manuel enda, men tror det er knotete

Skrevet

Ville kjøpt el cab. Mye tøffere å tryke på en knapp enn å sjaue med masse spaker og sånn. :wink: Eneste minuset må vel være at det er litt fler ting som kan gå i stykker...

Sjekk denne siden for mer info om kjøp av E36 :wink:

Skrevet

El. er å foretrekke, mer fancy. Men jeg brukte 8 sekunder på å ha opp/ned taket med manuell.. går meeget kjapt - men er ikke like mye gadget. Kan sikkert gjøre bra kjøp på e36 uten el.cab.. er ikke så mange av de.. flesteparten har el.

Skrevet

ja men det er jo mange som sier at manuell cab. er mye bedre,man for aldri problemer med manuell cab. og om det er fancy det har ikke no å si begge er jo cab. og man tar ikke take opp/ned flere ganger var dag det er jo en gang i uke og bruker aldri det i vinter .

Skrevet

Husker jeg fikk prøve en E36 cab engang, den hadde egentlig EL. men den var gått i stykker så måtte ha den opp manuelt, tror jeg brukte max 30 sekunder eller noe på å ha opp taket og halvparten av tiden for å ta det ned! Gikk kjapt ihvertfall!

Skrevet

Jeg hadde el cab på min gamelbil og det er nok å foretrekke foran manuell, rett og slett fordi du kan sitte i setet og betjene taket på bilen :D Og tro meg, hvis du har en cab, så bruker du alle muligheter til å kjøre med taket nede! Det kan bli flere ganger om dagen :wink: Minuset er som sagt før her, at det er flere ting som kan bli ødelagt, men skal man tenke sånn, kan man aldri kjøpe nyere bil. Det er jo så mye elektronikk som kan ødelegges :lol: Kjøp deg cab og nyt hver eneste anledning du får til å kjøre med taket nede. Ingenting kan måle seg med det.

Skrevet

Eide en e-36 325i cab i 3 år,var aldri problem med el.caben.32sek med el cab er feil,sto i instruksjonsbok 19 sek. og det stemte rimelig godt.El. caben er styrt av 2 motorer og selvfølgelig koster det noen kr hvis disse går til h...... men lite trolig at de gjør det.Skal man få problemer er det enkelt å betjene taket manuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...