BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Da var det på tide å sette denne bilen ned på jorda igjen, den var for høy på fjæra Kjøpte Ta-Technix (tyskt ikke hørt om før) justerbart senkesett, 30-100 mm, ifl papirene. TÛV godkjent og greier. Bilen ble meget behagelig å kjøre. Her er noen bilder: Slik så den ut før senk, kanskje ikke så lett å se pga av snøen. Og det superkule 318i emblemet er så borte nå bare potte igjen nå., noen som veit om noen potter som passer denne? ikke DTM! Da var vi gang! Rå jekk ja, jeg veit Høy som et fjell Ble ganske tørst den lørdagen, så jeg tenkte at bilder av resultatet kan jeg knipse i morgen, SKÅL Denne gjorde i hvertfall et resultat dagen etterpå, fy faen blir uggen av sånt frukt drink. :-& Og sånn ble resultatet. Møkkete og jævlig. men likevel, LAV. 318i tallene er VEKK, trenger jo liksom ikke brife med den gromme motoren heller. Tok og shinet den opp også. Tenkte at jeg kunne likeså godt shine den opp innvendig også, og rense skinnet litt så den blir litt fresh igjen. Venter nå bare på timen til toning av bilen, må vel ta det helt fram, blir jo finest det. Er jo en stv. Og må bare finne et fint eksosanlegg med 2x70mm eller noe. Og øyelokk skal settes på om ikke så lenge, så da får vi se om det ikke blir noe mer nice flere bilder kommer etter toning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Pent! Hva slags sommerfelger har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Har noen 18" sommerhjul som jeg ikke har sett på bilen enda, kjøpte den med vinterhjula på. Gleder meg til å få dem på. Merke er Cerberus, og dunlop dekk 225/40 ZR18 Her er et bilde av dem, er med kant da, så det blir vel fint på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 gjorde seg med senk blei utrolig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Ikke dumt ikke dumt Men det gjør nok mye å få på en litt anderledes pøtt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Synes det ble litt lavt sammen me de vinterfelgene. Blir sikkert bedre til sommeren Hvor mye senk kjører du på nå egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Sett på noen kule felger da er du imål Men på bildene ser det ut som du har en sprek i frontfangeren på høyre side, eller er den noe jeg innbiller meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 gjorde seg med senk blei utrolig fint. takker ser litt mer ungdommelig ut en original i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Ble bra lav nå. Men jeg kunne tenkt meg å se den litt høyere på rompa. Touring med bakdekkene langt opp i hjulbuen får meg til å tenke på full-lastet familiebil på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ikke dumt ikke dumt Men det gjør nok mye å få på en litt anderledes pøtt ja må på med en annen potte ja, er på leting. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Sett på noen kule felger da er du imål Men på bildene ser det ut som du har en sprek i frontfangeren på høyre side, eller er den noe jeg innbiller meg Det stemmer det, er en liten sprekk og en litt større knekk der ja, var en tur innom fortauskanten når det var litt isete i sentrum. Har litt kulere felger som skal på til sommeren. Men har ikke lyst å sette på ny nå før vinteren er over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Synes det ble litt lavt sammen me de vinterfelgene. Blir sikkert bedre til sommeren Hvor mye senk kjører du på nå egentlig? Det er ikke godt å si, men satt justeringen på midten ca, både foran og bak. Så tror det er ca 40-45. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Ble bra lav nå. Men jeg kunne tenkt meg å se den litt høyere på rompa. Touring med bakdekkene langt opp i hjulbuen får meg til å tenke på full-lastet familiebil på ferie. Ja jeg må si meg enig med deg der, syns den kunne vært bitte litte gran høyere bak. Får ta å ordene det med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Ble bra lav nå. Men jeg kunne tenkt meg å se den litt høyere på rompa. Touring med bakdekkene langt opp i hjulbuen får meg til å tenke på full-lastet familiebil på ferie. Ja jeg må si meg enig med deg der, syns den kunne vært bitte litte gran høyere bak. Får ta å ordene det med tiden. Da blir det kjempebra. Flott bil du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Takk for det Skal legge ut bilde etter at jeg har hevet den litt igjen, kanskje jeg får tid denne uka. Så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå