BimmerE46 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Tenkte oppdatere litt her igjen. Ikke skjedd så mye med bilen siden sist. Men har fått kjøpt meg et Canon 1000D speilrefleks kamera, som tok noen helsikkes mye bedre bilder en mobilen i hvertfall Her er noen bilder med nye kameraet. Ble en liten motorvask og da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Det her ble da veldig pent Hva skjedde med fangeren med sprekken? trenger en fanger med litt småskader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Nydelig touring! veldig smakfulle detaljer og farge kombinasjoner! jeg savner faktisk rails og m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Det her ble da veldig pent Hva skjedde med fangeren med sprekken? trenger en fanger med litt småskader Takk for hyggelig kommentar Synes det ble pent selv. Den gamle fangeren ligger pent i garasjen! Bare si fra hvis du trenger den! Har jo ikke bruk for den, så kan sikkert få den billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Nydelig touring! veldig smakfulle detaljer og farge kombinasjoner! jeg savner faktisk rails og m3 speil Det var hyggelig å lese, tusen takk for komplimentet. Synes den begynner å bli grei å se på nå, er veldig fornøyd faktisk, fått mange kommentarer på den av folk på gata og Savner (og skal på) m3 speil. Ikke så lenge til det håper jeg. Men har blitt litt vandt til å ikke ha rails nå, så synes egentlig den er grei uten og nå, tenkte litt på den i begynnelsen, men vil faktisk ha den sånn nå. Men om jeg skulle få lyst på det, så er det bare å monterer på, for alt er jo klart på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Må ta meg en tur til mysen en dag tror jeg, så kan vi få tatt litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Må ta meg en tur til mysen en dag tror jeg, så kan vi få tatt litt bilder Du veit veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Da har det kommet til at jeg vurderer salg av touringen. vurderer E39 2001 mod 520iT, eller noe i den duren. Trenger større bil. Og vil derfor spørre dere BMW folk som er oppdatert hva kan jeg få for bilen som den står? 2001 mod 318i km 143.000 avt h feste digitalt klima børsta stål intr lister harman kardon stereo multiratt sportseter delskinn 18" sommer justerbart senkesett tonede ruter m-tech 2 front, AE xenon i hovedlamper (orig) xenon i grøftelys Negative på bilen er: Slitte bremseklosser! Ellers er alt i topp stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Veldig tøff touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Takk for det Men har litt lyst å bytte til e39 stv. Prøve å få den også litt tøff da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 fått bytta foringa til girstanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Den trenger egentlig ikke å byttes enda, men jeg hadde bare lyst å få den litt tightere. Så den er kjøpt inn, og ligger klar, og skal antakelig på til uka,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 har du bilde med krokken på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Her har du noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå