mrbatnes Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 kommer fler bilder, tar så UBERlang tid å laste opp her på bimmers! vet den skulla vert litt lavere fremme men, vansklig å få til uten justerbart understell. noen som har en RH senterkopp som passer på felgene mine forresten?? jeg mangler en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Nydeligt Bruk photobucket istedenfor bimmers, går mye fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Utrolig pent digger fargen og felgene er jo bare helt råe! siste bilde der ser den bare litt lei seg ut jeg er "pro-eyelids" for denne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 takker har fler bilder på lur.. må bare få lakt dem inn på fotobøtta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Feite fælga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Steike, de kledde virkelig bilen bra! litt mere senk fremme, så er stuket perfekt. hva slags dimensjon er felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Feite fælga!! takker var godt å bli kvitt dei gamle M6 replica hjulene.. la til flere bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Steike, de kledde virkelig bilen bra! litt mere senk fremme, så er stuket perfekt. hva slags dimensjon er felgene? ja skulla hatt mer senk frem.. men da må jeg over på justerbart og det blir rett å slett for stivt til å kjøre med her omkring. alt for mye dårlige veier.. dimensjonen er frem: 9x18 (var orginalt 8,5 men har skiftet ringene til bredere.) med 235/40/18. husker ikke dekktypen i farta. bak: 10x18" med 265/35/18 vredestein sessanta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Er INGEN tvil om hvilken farge som passer E34 best nei, den rødfargen, samt de felgene og orginal look. rett og slett bare nydelig bil du har. og itilegg hvitt skinn int. si ifra om du skal selge bilen.! har sjøl en 540, 93mod. meget pen den også, men min er Diamant scwarz I, med sort skinn int. selvom bilen er rustfri ikke vinterkjørt av verken meg eller forrige eier så var detta Fargen ass. fy for en bil! ser ut som en 500.000,- kroners bil idag det der hvis man glemmer år og tall, og lar designet bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ikke for å være en partypooper, men hvor mye bruker en sånn bil på mila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Råe hjul! Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ikke for å være en partypooper, men hvor mye bruker en sånn bil på mila? 0.9 på langkjøringa om kjærringa kjører, 1,2-1,3 i byen, og kanskje opp i 1,6 på litt pedaltung bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Nyyydelig båtnes! Kledde bilen som ett skudd de der Kommer du og viser frem bilen på CCN treff 1. Mai kanskje? Litt chrom på endestussene, m5 plate ved skiltet og litt plastfornyer på grillen forran, så er jo bilen temmelig close til perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Rød bil og de orginale røde baklampene fungerte veldig godt til fargen, jeg lurer på om jeg skal montere de orginale litt sotede baklampene på min bil igjen, kansje det passer godt siden jeg har Diamantsort bil. veldigfint med sotede sideblink og frontblinklys hvertfall. foresten bilen min får jeg ikke til å gå under 1.09/mil, men har tatt service idag på bilen min. byttet til pulstar tennplugger, nytt luftfilter, olje Castrol Edge sport (BMW M) 10W60 olje, oljefilter og sjekket for løse bolter til oljepumpa mens jeg var igang, ingen var løse,men sila til oljepumpa var halvtett med plastikkbiter(aner ikke hvor kommer fra) og kjede til oljepumpa hadde altfor stor slakk så kortet inn slakken til 5mm som det skal være. kan være kjendselsbedrag men syns motoren svarte mye bedre på gassen og motorgangen mye bedre etter alt dette. så nå er det bare å vente på sommeren så skal bilen ut på veien. -Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå