-Marius- Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article783456.ece I papir utgaven var det ikke sladdet bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Betyr jo bare at bil ikke er penisforlenger likavel Men det kunne jeg sagt for lengesiden, men hus derimot. Da snakker vi penisforlenger. Kjærringer tenker jo sikkerhet med engang... geez... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Betyr jo bare at bil ikke er penisforlenger likavel Men det kunne jeg sagt for lengesiden, men hus derimot. Da snakker vi penisforlenger. Kjærringer tenker jo sikkerhet med engang... geez... noen gjør det andre er ute etter spenning men bil er vel ikke penis forlenger med mindre det er ferrari eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Synes det er viktig at bilen står i samsvar iforhold til størrelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Synes det er viktig at bilen står i samsvar iforhold til størrelsen! Derfor du kjører 3-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Synes det er viktig at bilen står i samsvar iforhold til størrelsen! Det skal jeg være enig i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Synes det er viktig at bilen står i samsvar iforhold til størrelsen! Det skal jeg være enig i Det er bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Synes det er viktig at bilen står i samsvar iforhold til størrelsen! Det skal jeg være enig i Det er bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp. ord av misunelse det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hahaha, lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Synes det er viktig at bilen står i samsvar iforhold til størrelsen! Det skal jeg være enig i Det er bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp. Stemmer! Men en 7-serie med V8'er er vell ikke det slappeste på markedet.. Har en kompis med Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Det er akkurat som penis-teorien det!! Det er tre forskjellige peniser: - Du har liten i vanlig tilstand, men erigert vokser den en svær premiepølse...Bra for deg - Du har stor i vanlig tilstand, og erigert reiser den seg, like stor...Bra for deg - Du har liten i vanlig tilstand, og den er like liten erigert(Nissan Micra). Surt for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå