Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Holder jeg med deg i for den nydelig kjerra der kan du ikke kvitte deg med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Okei.... Jeg selger den ikke allikevel....Kjøper heller en kjedelig familiebil som Touran eller Zafira for feriebruk og som konemor kan tøffe rundt i.... Med alle barnesetene selvsagt... Respekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Oppdatert bilen med Ny headunit og nye høyttalere foran. Alpine IVA-W505R med Alpine Blackbird Docking PMD-B200P, og Focal 165KR2 Frontsett. Grenrør kommer også. Bilder kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Bra du ikke selger. Syns denne kan få gå i Morvik en god stund til Lå bak deg borte på Nyborg i køen i dag, men kjørte forbi deg etter en stund, meg og en kompis på NSR Utrolig fin bil, bare så det er sagt. Blir glad hver gang jeg ser du kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Støtter den overskrifen 110% med mindre jeg vinner i lotto! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Byttet headunit til Alpine IVA-W505R med Alpine Blackbird Navi. Hankook Ventus S1 EVO byttet til Michelin Pilot Sport SP2. Grenrør installert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hva fikk du ut av grenøret da? Og hvordan ble det med nytt frontsett, var det stor forskjell? Ikke noen basskasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Grenrøret gav litt friskere gasspådrag, finere lyd, men noe voldsomt med hk vil jeg ikke skryte på meg... Men littegranne vil jeg våge å påstå at det gav. Bytte til større frontsett gav VELDIG MYE! Mye mer trøkk enn i VRS'ene!! Subber kommer, men kona sier jeg har brukt opp bilbudsjettet for i år... Tør ikke ta noen store innkjøp da..... Trenger to Alpine PDX 1.1000; en for hver sub, og to Alpine Type-R i 10". Tror det kommer til å funke i reservehjulsbrønnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Samme headunit som jeg har, Er meget fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå