Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen spm om kantfelger til e 46 touring.

hvor mye er maks mulig å få kant uten å valse? har veldig lyst på kant felg til bilen, Bak breiere kant enn foran.. eller er valsing eneste mulighet?

lyst på noe vertini wheels.. eller forslag..

Skrevet

Utifra de erfaringene jeg høsta da jeg kjøpte meg felger skal du slite med 9,5" felg bak, og spesielt hvis du har noe senk. Jeg endte derfor opp med 8,5" rundt om, og det er ikke mye klarering i hjulbuene bak.

Skrevet

jeg hadde 9,5 bak på E46 sedan med 55/30 senk(apex) det subba mye! Ble bedre etter montering av bilstein dempere, men kunne ikke ha pasasjerer bak. fungerer dårlig med den senkinga værtfall... :(

Skrevet

Fått vite d er sportsunderstell på bilen.. men bilen er senket hvertfall!

9.5 bak 8.5 foran... hvor mye mer kant er det mulig å få bak da?

Skrevet
Fått vite d er sportsunderstell på bilen.. men bilen er senket hvertfall!

9.5 bak 8.5 foran... hvor mye mer kant er det mulig å få bak da?

Det folk ser ut til å glemme her er at innpress er det som avgjør. ikke noe problem å få på 9.5" felger bak om innpresset er riktig. Er heller ikke vanskelig å finne 8.5" felger som ikke passer på grunn av at innpresset er feil...

Skrevet

Den generelle regelen sier vel at om en skal slippe å valse er 8,5 maks på sedan og touring, og 9,5 KAN funke på ccoupe.

På min sedan fikk jeg ikke hånden inn mellom dekk og skjerm, og det var med 8,5. 9,5 hadde aldri fungert. Tror ikke en finner felger i 9,5 bredde som har rett innpress til å passe.

Det kommer også an på gummien. Noen dekk er litt smalere enn andre / mer avrundet i hjørnene.

Skrevet
hadde 9,5x18 med 2cm spacere bak og 9,5x18 forann på dette bildet. innpress 35 forann og bak. 8,5 cm kant forann og bak.

nyfelg20.jpg

Hvor kjøpte du disse da?

Skrevet

Det er viktig å skille mellom coupe og touring... på coupe er det null stress med 9.5, men på touring kan det blir problematisk om man har senket mye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...