SteffenM2 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2089259 Denne bilen er ikke en gang ferdig betalt til gamle eier, skylder fortsatt rundt 3tusen kroner, og han påstår han skal overføre de dag etter dag, men det er alltid noe datatrøbbel med banken vær gang han skal overføre. Så jeg vil anbefale dere og holde dere UNNA denne personen! Absolutt ikke noe og handle ifra! Og den bilen betalte han 10tusen kroner for, og den er ikke verdt 12,500. STYR UNNA!
Stene89 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Skal sies at jeg får aldri tak i han. Jeg blir fortalt at pengene er overfør, det har jeg blitt fortalt i 1 mnd nå. men det er dem altså ikke. balltre tur/retur Brandbu/Gjævik?
nitrox111 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Elr anmeldelse ? Du har vell skrivd en salgs-kontrakt der det står at han skal overføre så og så mye ?
Stene89 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 kan jo gå med en anmeldelse også ja. men jeg har ikke noe å bevise nå, da jeg har sendt inn salgsmelding. men står på kontrakt at han skulle betale litt da og litt da. Men har vært i kontakt med han nu, å han sa at han var tom for penger å at han bare kjøpte seg litt tid med å si at han hadde overført. Han selger nå da bilen igjenn for å få råd til å betale meg, noe jeg setter min tvil på. Men vi får se hva som skjer. Han holder ikke sine ord hvertfall.
Lex-Talionis Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Vet hvem han der er.. En SKIKKELIG tulling. Og en skikkelig jugefant.
Kristov Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hvorfor solgte du bilen uten å få betalt før overlevering?
Lars89 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Selger ikke bil uten å få bankremisse/cash i hånda (selvfølgelig alle pengene på en gang) uten å kjenne personen veldig godt. Finns så sinsykt mange tullinger i verden, og mange av de kjører BMW
mAZE Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Den som handler bilen, kan jo bare betale til forrige eier.
316 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Delebilen må jo være fin, ettersom: jeg rulet med tidligere i vinter.
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 ...Og den bilen betalte han 10tusen kroner for, og den er ikke verdt 12,500.. Ehh, og hva har det med saken å gjøre? Det du mener er altså at dersom man får kjøpt et produkt til innkjøpspris så kan den ikke selges for markedspris etterpå..? Hva selger har gitt for produktet er likegyldig..
Ballder Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Og at forrige eier ikke har fått inn kronene på bilen, vill jeg rett og slett gitt glatt faen i dersom jeg ville hatt den bilen. Hvorfor ikke handle den bilen dersom man mener det er ett ok kjøp?
crizi Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 kan kreve inn penga for deg i bytte mot halvparten
Fliid Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Kjipt å ikke få pengene man har krav på, men her er det kjøper av bil som skal gi penger til selger. Så om selger ikke klarer og betale for seg, så er vel det lite relevant mtp denne saken, da selger skal få penger, og ikke gi fra seg. At selger har litt problemer med å fortelle sannheter, det er vel noe som er mer relevant i denne saken, da man kan selvfølgelig sette spørsmålstegn ved om selger forteller alt vedrørende bilen til en eventuell kjøper, men en "flink" kjøper setter vel spørsmålstegn til dette uansett.
Stene89 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Saken er at jeg var litt kul, da jeg trengte pengene kjapt. så da lot jeg han betale litt senere. Jeg lot han skrive under salgsmelding, men valgte å beholde denne fremtil hele beløpet var betalt. Fant ut deretter at om jeg beholdt den salgsmeldingen no spesielt lenger nå, vil jeg bare få flere regninger på forsikringen, noe jeg neppe trengte i di tidene jeg er i økonomisk. Sendte den inn nå for 1 uke sie. rett etter kom bilen ut for salg, da han har den i sitt navn. Merkelig greier, eller bare sammentreff og sant det han sier. Nemelig at han må selge bilen for å få betalt meg. Om noen vet no om denne karen, vennligst send meg en PM. -Marius
MatsBuer Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 gamle bilen min igjen, syns den dukker opp stadig vekk på finn og her. kansje jeg burde kjøpe den tilbake igjen:) For jeg veit jo faktisk hva den egentlig er verdt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå