Farrukh M Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Lurte på om de priser jeg skriver er dyrt,rimlig eller billig. *skifte klosser foran og bak 600kr *bytte olje og filter 200kr *bytte skiver bare foran eller bak 800kr *bytte dekk 200kr *lakkere eks e34 panser (slipe ned og sparkle hvis nødvendig) 1000-1300kr (blir ikke lakkert i lakk boks,men en veldi bra og støvfri sted med riktig temp) *bytte demper/fjører foran og bak (e34) 1700kr *Bilvask inn/ut 100kr *invendig rens med damp 850kr Komenter priser ! Takk på forhond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Nå er ikke dette et forum for og drive egenreklame for firma. Prisene du her spør om mening på er inntresse vekkende for mange. Ditt firma du reklamerer for?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ser greit ut det i mine øyne, men nå kommer det ann på hvor hvitt du driver eller om du skal bare gjøre en tjeneste for en kompis feks og vil ha litt betalt for arbeidet. For meg ser det ut som prisene kan være vanskelig å forsvare om du leier lokale og driver med rene farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Nå er ikke dette et forum for og drive egenreklame for firma. Prisene du her spør om mening på er inntresse vekkende for mange. Ditt firma du reklamerer for?? Det var bare par spørsmål, og her på forumet kan man spørre om råd osv. Jeg reklamere ikke for meg selv eller noen andre. Den dagen jeg skal reklamere noe, så gjør jeg deg på ordentlig måte. Og hvis du leser mange andre forumer her, så er det mange som reklamere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Ser greit ut det i mine øyne, men nå kommer det ann på hvor hvitt du driver eller om du skal bare gjøre en tjeneste for en kompis feks og vil ha litt betalt for arbeidet.For meg ser det ut som prisene kan være vanskelig å forsvare om du leier lokale og driver med rene farger .Hva mente du med det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Nå er ikke dette et forum for og drive egenreklame for firma. Prisene du her spør om mening på er inntresse vekkende for mange. Ditt firma du reklamerer for?? Det var bare par spørsmål, og her på forumet kan man spørre om råd osv. Jeg reklamere ikke for meg selv eller noen andre. Den dagen jeg skal reklamere noe, så gjør jeg deg på ordentlig måte. Og hvis du leser mange andre forumer her, så er det mange som reklamere. Hvorfor spør du hva vi mener om de prisene hvist det ikke er reelle priser? Hvor kan vi få utført arb for disse priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvis dette er priser for å gjøre noe privat for noen, så er de vel ikke så verst vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ser greit ut det i mine øyne, men nå kommer det ann på hvor hvitt du driver eller om du skal bare gjøre en tjeneste for en kompis feks og vil ha litt betalt for arbeidet.For meg ser det ut som prisene kan være vanskelig å forsvare om du leier lokale og driver med rene farger .Hva mente du med det siste? At man ikke driver svart. D.v.s. at man betaler skatter og avgifter til den norske stat. Altså driver lovlig. Jeg tror nok også disse prisene kan bli vanskelige å forsvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Ser greit ut det i mine øyne, men nå kommer det ann på hvor hvitt du driver eller om du skal bare gjøre en tjeneste for en kompis feks og vil ha litt betalt for arbeidet.For meg ser det ut som prisene kan være vanskelig å forsvare om du leier lokale og driver med rene farger .Hva mente du med det siste? At man ikke driver svart. D.v.s. at man betaler skatter og avgifter til den norske stat. Altså driver lovlig. Jeg tror nok også disse prisene kan bli vanskelige å forsvare. Meningen er å kunne greie forsvare de priser! prisene kan jo variere litt enn de som er gitt litt lengere opp i tråden,men da mener jeg ikke store pris endringer(minimum). blir rene farger ,men venner er jo venner som det er over alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå